FAQ |
Kalender |
2004-02-16, 16:23 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan ärade medlemmar i detta nätverk, jag skulle först vilja ha ros eller kritik till min nya sida minannons
just nu fungerar dock bara www.minannonse.no därför att vi är i utvecklingsstadiet så besök den för nu och klicka på svenska flaggan för att komma till den svenska delen. Vad kan göras bättre. Vad är bra, är designen ren och lätt att använda, vill ha alla möjliga idéer och förslag till att förbättra sidan eller rentav om något behöver göras om osv. Jag skulle också vilja få in annonser i systemet, många företag/privatpersoner jag stött på vill lägga in annonser och det går nu bra att göra det helt gratis för dem som vill ha upp sin försäljnings produkt på sidan. Så skicka in era annonser innan vi släpper sidan för allmänheten. Ni som vill kontakta mig kan göra detta på MSN messenger: [email protected] MVH Joakim ## Redigerad av logicfive; läs reglerna. # |
||
Svara med citat |
2004-02-16, 16:30 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag ber om ursäkt för direktlänken och är redo att få in feedback :unsure:
|
||
Svara med citat |
2004-02-16, 16:30 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Snyggt...ni kanske borde ändra "©MinAnnonse.No 2003-2004" till en mindre textstorlek och lite diskretare. Och tabort det understa randen altså den under ©..... du förstår säkert....
|
|||
Svara med citat |
2004-02-16, 16:32 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-02-16, 16:51 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hur är det finns det många annons sidor i norge? vilken är störst?
|
|||
Svara med citat |
2004-02-16, 17:34 | #6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag diggar sidan mkt, dock tycker jag ni kan ta bort den översta och understa raden och skaffa en bättre logo.
Super duper bra det där, kommer säkert gå bra. |
||
Svara med citat |
2004-02-16, 18:05 | #7 | ||
|
|||
Administratör
|
Ser bra ut. Verkar dock inte vara något speciellt nyskapande med den? Men ett tips till er är att använda GET istället för POST i sökfunktionen annars blir det "Varning! Sidan gäller inte längre. " när man trycker bakåt. Och något jag saknar på andra annonssidor är att välja hela sverige direkt på förstasidan där kartan är istället för att måsta välja först ett län och sedan välja "hela sverige".
2004-02-16, 18:28 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2004-02-16, 20:28 | #9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Snygg stilren sida!
Hade svårt att klicka på Oslo i kartan där pilen slutade, Vestfold kom upp. Kunde varit bra att de runda cirklarna med nummer i som pekar på en region är länkade med. Av misstag när jag tänkte klicka på Oslos nr på kartan så hamnade jag i Sverige. Av vana så händer det att jag inte läser de texter som förklarar sidan så noga så jag hade ingen aning att man kunde annonsera i Svenska regioner. Kunde kanske lägga in en textlänk för för Sverige i listan till höger, precis som du har med Norge högst upp. Just nu så (har inte sett hur annonserna ser ut) är det endast flaggorna som framhävs med färggladhet, aldrig fel med lite färg utanför den färgskala man valt (på t.ex. loggon) dock är kartan mycket snygg och passar i de färgerna. |
|||
Svara med citat |
2004-02-16, 23:11 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
jag upprepar att det går bra att lägga in era produkter till försäljning nu, när sidan öppnas så har ni härinne haft ett försprång med att lägga till gratis annonser samt vi får in "content" |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|