FAQ |
Kalender |
2008-05-13, 22:09 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har fått tag i ett gäng blandade .se domäner, vad tror ni om dessa är det någon som sticker ut och känns intressant?
Jag har idéer för några av dem, men jag nämner inte vilka för att inte förstöra er bedömning. =) Men alla är till salu till rätt pris. Är det någon som känns helt värdelös så vill jag också höra det, och även om ni får någon snilleblixt till vad man kan ha en viss domän till. Tack på förhand. Allergisanering Avatarbilder Brygg Capitalventure Elsanering Faktafel Gemdygnsprognos Gapflabb Gudfar Guldur Investeringsfonder Jointventure Kommission Koscher Kreditgivning Littlebaby Mittuppslaget Parabolantenn Skallig Skejtare Skejting Skogsbruksmaskiner Stubbfri Svampodling |
||
Svara med citat |
2008-05-13, 23:56 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det här en försäljningstråd?
|
||
Svara med citat |
2008-05-14, 00:26 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Om det är skateboardåkare du vänder dig till med skejtare så är det ett ganska avskytt ord bland så gott som alla åkare jag känner.
|
|||
Svara med citat |
2008-05-14, 02:27 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Av ren nyfikenhet måste jag då fråga vad "ni" kallar er Osiris?
OT: Det beror väl helt på vad du tänkt ha dem till? .se lär ju vara väldigt premium eller i alla fall ha någon sida uppbyggd kring dem innan de har något värde. Är du ute efter att sälja dem så föreslår jag att tråden flyttas till köp och sälj delen för att undvika förvirring. |
||
Svara med citat |
2008-05-14, 02:28 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
När vi gräver guld i.. domänbranschen!
|
|||
Svara med citat |
2008-05-14, 11:16 | #6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Gemdygnsprognos...???
|
||
Svara med citat |
2008-05-14, 11:37 | #7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Skejtare och Skejting låter i mina öron som det krävs mycket promotion innan det funkar. |
|||
Svara med citat |
2008-05-14, 16:30 | #8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2008-05-14, 16:35 | #9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Tycker väl inte någon är sådär jätteintressant. Skogsbruksmaskiner och svampodling är nog ganska okej om man satsar seriöst, skejtare / skejting kan funka om man brandar hårt.
Flytta till köp och sälj kanske?
2008-05-14, 16:46 | #10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|