FAQ |
Kalender |
2015-04-22, 20:42 | #1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Peter Sunde & Co har valt att lägga ner projektet Heml.is:
http://www.dn.se/ekonomi/pirate-bay-...rotar-sin-app/
2015-04-22, 22:45 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker absolut att de ska släppa koden. Jag är en av dem som sponsrade och blev lite less i ögat av att läsa detta. Jag såg aldrig röken av någon beta. Om de nu fanns så kan man ställa sig frågan vad glapped var mellan en presenterbar produkt till allmänheten.
|
|||
Svara med citat |
2015-04-23, 14:23 | #3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Är väldigt mycket pengar det rör sig om, hur kan folk lita så mycket på dem?
Kan väl lika gärna "festat" upp pengarna. mvh |
|||
Svara med citat |
2015-04-25, 22:18 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Synd, såg fram emot appen. Nu skadas Peters rykte också, synd
|
|||
Svara med citat |
2015-04-27, 16:03 | #5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
1 miljon SEK är verkligen inte så mycket pengar när det gäller utveckling, är inte så förvånad över att det inte blev något. Men håller med - upp med koden på github!
|
|||
Svara med citat |
2015-04-27, 18:34 | #6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Instämmer. Det kan förmodligen bli knepigare Sunde & Co att få "allmosor" för liknande projekt i framtiden i annat fall.
Ps. Hur går betalningen av de 46 miljonerna i skadestånd? Det ÄR ett stort belopp.
2015-04-27, 19:24 | #7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
Svara med citat |
2015-04-27, 19:46 | #8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Haha, månadens kommentar
Just 45 apps 2 go!!!
2015-04-27, 22:12 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
Det var mycket hype och över-utlovade från Hemlis. Tycker det är väldigt märkligt att dom inte ens hade en beta-produkt innan dom började sälja konceptet till allmänheten. Hur många år har det gått sedans dom började skryta om deras fantastiska messenger? Under hela den här tiden har jag använt Threema - som hade en bra funktionerande produkt från dag 1.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|