FAQ |
Kalender |
2007-06-06, 00:41 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Enligt färsk dom i EG-domstolen så är det fritt fram för svenskar att beställa sprit via Internet.
Domstolen slår fast att det tidigare svenska förbudet strider mot EU-reglerna om fri rörlighet för varor. Källa: dn.se Jag har fyra stycken mycket bra domännamn till salu för den drivna entreprenören som vill bygga en verksamhet på denna expansiva marknad som precis öppnats tack vare EG-domen. Namnen är lätta att komma ihåg och perfekta för varumärkesbyggande kring domännamnet. Passande verksamhet skulle kunna vara webshop/försäljning mm. Domännamnen är följande fyra ImportSprit.se (betald till 2007-12-01) ImportSprit.nu (betald till 2007-11-26) ImportSprit.com (betald till 2007-11-25) ImportSprit.net (betald till 2007-11-25) Prisidé 2.500kr/styck, alla bud mottages. .se och .nu är registrerade hos Loopia.se .com och .net är registrerade hos GoDaddy.com Domänerna är parkerade sedan de registrerats. Köper du alla fyra så bjuder jag på ev. kostnader för domänflytt till ditt konto hos valfri leverantör. Kontakta mig via e-post: [email protected] |
||
Svara med citat |
2007-06-06, 09:14 | #2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bud mottaget, siktar på avslut till på fredag.
Om intresse finns så maila mig bud. |
||
Svara med citat |
2007-06-07, 13:23 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Objekten är ej längre till salu, tack för visat intresse!
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|