FAQ |
Kalender |
2015-06-27, 13:36 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tjena,
Startar nu en tråd där vi kan skriva om lyckade snappningar man har gjort. Det är alltid roligt att tävla om vem som får dom bra domänerna som löper ut och extra roligt blir det om det är folk från forumet. Jag själv snappar väl ett par domäner i månaden. I natt lyckades jag få colorado.se. Vilken domän är din bästa snappning och vad har du nyligen snappat? |
|||
Svara med citat |
2015-06-27, 13:48 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
De senaste två veckorna har jag snappat: - American .email - Vintage .computer - Big .pink - Boat .center - Bus .center - Gps .center - Texasholdem .xyz - Quick .solutions - Marijuana .cash - Firealarm .systems - Sale .support - Kungfu .academy - Affiliate .solutions - Kund .support - Notebook .repair - Hair .house - Food .camp - Suite .xyz - Brooklyn .limo - Dot .media - Best .company - Aspen .house - Atlanta .house Hmm, nästan två om dagen...
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2015-06-27 klockan 13:53 |
|||
Svara med citat |
2015-06-27, 14:08 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Två vettiga denna månad är sokmotoroptimering minus ordet "motor" under .se (gick för 3150 EUR på MissDomain 2011 källa) samt godis under näst mest populära ändelsen i Sverige nu.
|
|||
Svara med citat |
2015-06-27, 14:18 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Det fick bli en idag också: - American .international
2015-06-27, 16:49 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag kan inte sluta:
- Event .agency - International .marketing Dessa kostar 650 spänn styck per år. Jag försöker undvika "premiumpriser" men dessa var fina som snus och jag kunde inte motstå frestelsen.
2015-06-27, 18:10 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Har inte snappat några jättebra domäner nu i juni, men lyckades hugga tyskland.nu och italien.nu i maj.
|
|||
Svara med citat |
2015-06-27, 19:25 | #7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
gv.se snappade jag för ett tag sedan
@Captain Thailand, you need help dude, på riktigt |
|||
Svara med citat |
2015-06-27, 20:57 | #8 | |||
|
||||
Administratör
|
Lyckades snappa sweet.se får ett tag sedan. Den gillar jag! Även deep.se är najs!
2015-06-27, 21:37 | #9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2015-06-27, 21:52 | #10 | |||
|
||||
Medlem
|