FAQ |
Kalender |
2007-01-24, 22:06 | #1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Fint initiativ med detta forum, men skulle inte en moderator kunna sätta upp riktlinjer för detta forum som en sticky?
Jag ser redan nu hur svårt det är att hitta och förutse vad en tråd handlar om. Ett förslag skulle kunna vara att titlen tydligt berättar att det ska säljas eller köpas annonsplats och som beskriving en rörande kategori så man vet om man ska läsa tråden eller hoppa över den. Helt enkelt någon standard för hur trådar ska se ut. Kanske är fel forum men känns bättre än att lägga den i Off Topic. |
|||
Svara med citat |
2007-01-24, 23:31 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
´Annonsplats köpes´ kändes bättre?? blidde fel va?
Man kan fråga om användarna är lika otydliga i sina e-postutskick.. Samma tanke med det.. En ämnesrad skall vara konkret för vad resterande handlar om.. |
|||
Svara med citat |
2007-01-25, 08:08 | #3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kul att jag nu i efterhand ser att forumet endast heter "Annonsplats Köpes!" men det ändrar inte det faktum att jag inte vet vad dem handlar om. Trådarnas namn är ju ofta samma som forumets och tillägger ingen ytterligare information.
Kanske bara är jag som är lat och inte orkar läsa alla inläggen? |
|||
Svara med citat |
2007-01-25, 08:17 | #4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller med Fredrik även om WN är ett föredöme jämte många andra forum, där var och varannan tråd heter "Hjälp mig", "Vad tycker ni om det här?" osv, och glöm inte rättstavningstråden här. Det är viktigt att vi tvingar besökarna att korrektturläsa sina inlägg innan de postas. Särskrivningar och felaktiga översättningar måste bestraffas.
|
||
Svara med citat |
2007-01-25, 09:12 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-01-25, 10:02 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-01-25, 11:45 | #7 | |||
|
||||
Administratör
|
Vi skall hålla ett öga på de 3 nya forumen som skapats och fin-justera med regler när det utvecklats lite till.
2007-01-25, 13:17 | #8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jisses, ni tog det på allvar. Jag måste bli bättre på att avsluta min ironiska inlägg med en smiley.
|
||
Svara med citat |
2007-01-26, 08:33 | #9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |