FAQ |
Kalender |
2008-04-02, 12:39 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle vilja komma i kontakt med dig som använder dig av Tailsweep för några frågor som jag just nu inte vill göra offentliga. Skicka ett pm.
Tack på förhand. |
|||
Svara med citat |
2009-01-08, 11:05 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag lyfter tråden. Är det ingen som använder Tailsweep här? Är nyfiken på att använda det som "utfyllnad".
|
|||
Svara med citat |
2009-01-08, 12:34 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag gör
|
||
Svara med citat |
2009-01-08, 16:06 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
RiktigtKaffe.se // Funkar det bra då? Är det utfyllnadsannonser, egna kampanjer eller både och?
|
||
Svara med citat |
2009-01-08, 17:07 | #5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur bra betalar det sig jämfört med AdSense som för mig ger kaffepengar jämfört med direktsålda annonser.
|
|||
Svara med citat |
2009-01-08, 20:47 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Skulle också vilja vet vad andra tycker om detta.
Har skickat in en intresseanmälan till dom och hoppas dom godkänner det. |
|||
Svara med citat |
2009-01-08, 21:42 | #7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Dan kör ju tailsweep och det finns fler här som gör det.
Jag är "godkänd" men har inte fått någon annons ännu. De verkar betala rätt ok vad jag hört, men kan du hitta ett affiliateprogram som betalar per avslut och du lyckas generera avslut tjänar du förmodligen mer.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2009-01-08, 22:06 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
De betalar ganska ok. Jag har fått vara med på tre kampanjer under ett halvår (Några veckor totalt) och det har gett ungefär samma pengar som konstant användande av adsense. Så om kampanjerna kommer tätare blir det lite pengar.
De betalar inte ut summor under 1000 kr (netto) och det nådde jag i november tror jag. Ännu inga pengar, men de borde vara på väg. |
||
Svara med citat |
2009-01-09, 02:25 | #9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har anmält mig i alla fall så får jag se om de hör av sig, vet inte vad de har för önskemål om siternas storlek uppåt och neråt. Får berätta vad jag tycker om det blir något.
|
|||
Svara med citat |
2009-01-09, 14:21 | #10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
55000 unika bes och 2500 000 sidvisningar / mån var tydligen för lite för att man ska få bli "partner".
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|