FAQ |
Kalender |
2012-11-30, 17:34 | #1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vet någon om det finns en hyfsad multifunktionsskrivare (typ Lexpros senare modeller) som fungerar bra att köra med bara en svart patron? Jag skriver i princip bara ut svartvitt men vore bra att ha möjligheten till färgutskrifter ändå om det skulle råka behövas. Problemet med att inte byta ut övriga färgpatroner i en sådan skrivare är att man lätt bränner ut skrivarhuvudet efter ett tag.
2012-12-01, 20:30 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Varför är laserskrivare inte ett alternativ isf? Då får du ju vad du önskar nästan oavsett vilken du väljer. |
|||
Svara med citat |
2012-12-01, 21:53 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kanske det är dags att gå över till laser till slut Det tråkiga är att det som är mest intressant att skriva ut med färg är foton och där blir det för det mesta bättre med bläck.
2012-12-01, 23:08 | #4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har en HP C8180 All-in-one skrivare. Skriver ut mycket bilder och även dokument. Mina patroner rör sig knappt. Helt klart ett av mina bästa köp!
|
||
Svara med citat |
2012-12-01, 23:12 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Och om det är som du säger att du sällan använder färg så torkar ju dessutom bläckpatroner, ett problem du slipper med laser. Dock blir ju inköpet helt klart dyrare med en MFP Färglaser mot bläckstråle, men det krävs inga enorma utskriftsvolymer för att det ska betala sig rätt snart. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|