FAQ |
Kalender |
2010-08-13, 21:07 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tänkte dra iväg i slutet av September till ett varmt land, gärna trevliga stränder och snabb internet. Ja..typ, det är väl de viktigaste kriterierna, var ska man åka då?
|
||
Svara med citat |
2010-08-13, 21:28 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Thailand eller rättare sagt Asien länderna. |
|||
Svara med citat |
2010-08-13, 21:35 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Har kikat närmare på det, men det ska tydligen vara regnperioder överallt. Mexiko (cancun) va även ett alternativ, billigt och bra. Men där va det orkanperiod från September och några månader framåt
|
||
Svara med citat |
2010-08-13, 23:22 | #4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Dra till spanien och var där till slutet av november. Det rekommenderas.
|
||
Svara med citat |
2010-08-13, 23:57 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sydafrika, specielllt Kaptaden och området omkring. Vackert, trevligt, bra internet men inte helt gratis. Fina stränder men kanske lite kallt i vattnet - de har högst vattentemperatur under sin vinter pg a strömmarna.
Annars finns ju Australien och Nya Zeeland |
|||
Svara med citat |
2010-08-14, 10:50 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
2010-08-14, 12:21 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har gått i precis samma tankar sedan förra vintern. Fler wn:are som tänkt sticka iväg? Vi kanske skulle samordna något?
Min tanke är att vara iväg jan-mars ungefär. |
|||
Svara med citat |
2010-08-14, 13:32 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kommer bo i Thailand från December till April, men orkar inte vänta tills dess. Det är ju redan vinter i Gbg
|
||
Svara med citat |
2010-08-17, 13:17 | #9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vad roligt, tänkte precis starta en tråd med samma innehåll.
Jag var i Bali sex månader från November till April. Det var kanonväder, billigt och funktionellt internet. Rekommenderas. Skulle vara jäkligt kul om man kunde få ihop en grupp som åkte samtidigt...för samarbeten och rent socialt. För mig är det aktuellt from december någonting i såna fall. Måste säga upp mig isf |
|||
Svara med citat |
2010-08-17, 13:26 | #10 | |||
|
||||
Medlem
|
Åk till Vanuatu. Lång resa men spännande land. Kanske inte den bästa uppkopplingen men acceptabelt om du inte behöver ladda stora filer snabbt.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|