FAQ |
Kalender |
2003-05-14, 01:31 | #1 | ||
|
|||
Guest
|
Som ni vet kom ATF reglerna in med de nya .se reglerna.
Tycker ni att det är rätt att tvistlösare som går igenom ärenden får jobba som ombud på sidan om samtidigt som de sitter som tvistlösare? Är inte det intressekonflikt? Jag tycker det. |
||
Svara med citat |
2003-05-14, 03:21 | #2 | ||
|
|||
VIP
|
Man tycker ju att dom borde vara så pass proffesionella att dom kan sära på dessa uppgifter. Men visst jag håller med dig, det kan var en "intressekonflikt".
|
||
Svara med citat |
2003-05-14, 04:05 | #3 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Klart det är en intressekonflikt. JÄV! |
||
Svara med citat |
2003-05-14, 04:13 | #4 | ||
|
|||
VIP
|
Citat:
Klart det är en intressekonflikt. JÄV! [/b][/quote] Jo givetvis, jag menar främst att jag tror att det är få som utnyttjar sin position. Men som sagt, jag håller med dig. Det är inte särskilt lämpligt. |
||
Svara med citat |
2003-05-14, 04:22 | #5 | |||
|
||||
Guest
|
Citat:
Men som sagt, jag håller med dig. Det är inte särskilt lämpligt. [/b][/quote] Om det är något yrke där fusk förekommer är det förmodligen inom just den branschen, finns nog inte en jurist eller advokat som ljuger angående deras nedlagda tid per jobb. Jag skulle inte lita på en advokat för fem öre. |
|||
Svara med citat |
2003-05-14, 05:25 | #6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Att lite på advokater är faktist svårt, En jag kände hans kompis åkte in för knark innehav eller något grejs han fick sita 3 månader strafet var först 2 år tror jag men advokaten som försvarade honom började låtsas gråta och säga att man inte ska låsa in dom i fängelse när dom är så unga då blir hela livet förstört. Så advokater är inget att hänga i tomtens buske precis
|
||
Svara med citat |
2003-07-07, 17:17 | #7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |