FAQ |
Kalender |
2007-01-01, 17:32 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej,
Funderar ni på att dra igång en live webcam site liknande denna: openmycam.com PMa mig så kan pris på applikation diskuteras, tänker du diskutera skampriser så behöver du inte ens PMa |
||
Svara med citat |
2007-01-08, 18:17 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag blev intresserad men såg att det är byggt i flash. Reversing är alldeles för enkelt i flash. Dessutom fick jag inte igång en enda chatt så att jag kunde se någon naken brud (den laddade men sen var allt svart hela tiden) Fixar du en applikation skriven i c, c++ eller nåt sånt med kryptering på data som skickas fram och tillbaka så gör du mig mycket mer intresserad. PS! se över dina post och get. Verkar finnas hål i nästan varje sida. Samt avaktivera error output på servern. (ISS 6.0?) Citat:
Vill slutligen lägga till att jag inte försöker smutskasta din mjukvara, men det är värt att se över innan du säljer samt att du kan få andra känna sig lurade om applikationen inte är säker nog. Jag försöker bara vara hjälpsam mot mina WN kamrater Vill även påpeka att jag inte har kollat för noggrant i dina script, har du några synpunkter eller vill rätta mina eventuella fel så gör det mer än gärna, du kanske får mig att bli intresserad ändå, vem vet? |
||
Svara med citat |
2007-01-11, 21:52 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Det var tunt på svar :>
|
||
Svara med citat |
Svara |