FAQ |
Kalender |
2009-08-28, 17:46 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej.
Jag letar efter en eller två kunniga/erfarna/kaxiga/hungriga designers som kan hjälpa mig med utseende på två webshoppar. Webbshopparna är baserade på oscommerce. Paraplyproductions är uppdragsgivare och vi innehar f skatt. Uppdraget är: === Webshop 1 === En stabil kundkrets, oftast kvinnor. Handlar varor till både män, kvinnor och barn. Stor vikt ligger på säkerhet i köpet, att man kan returnera gratis om man inte är nöjd och att framföra/förmedla _extremt_ mycket information om varan till kunden innan köp. === Webshop 2 === Tänk livsstil, sociala nätverk, manga, anime, pop-art, tokyo. Målgruppen är modemedvetna tjejjer/kvinnor 18-30 år. Är trendkänsliga, värdesätter vänner och gillar att shoppa. Du måste förstå kawaii! Mina krav på dig: Jag vill att du bifogar 2 eller fler exempel på vad du gjort tidigare, olika siter du tycker är snygga samt två siter som du tycker är "fula"/katastrofala (förklara varför). Bifoga också dina ersättningsanspråk. Du måste kunna lägga tid i september på dessa projekt. Är du intresserad mailar du [email protected]. Tänkt budget 5' - 10' (beror mer på din erfarenhet och tänk). När vi upprättat en shortlist kommer vi skriva NDA tillsammans och diskutera noggrannare förutsättningar/krav. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|