FAQ |
Kalender |
2007-06-29, 18:42 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tjena,
Jag letar efter en reklambutik/tryckeri där man kan få sitt eget tryck på reflexvästar. Det enklaste vore om företaget stod för både västar och tryck, annars kan västar fixas på annat håll. Känner ni till nått företag som kan fixa detta åt mig? |
|||
Svara med citat |
2007-06-29, 19:38 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Simpla västar eller såna som Polisen har?
|
|||
Svara med citat |
2007-06-29, 20:25 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Vet inte exakt villken typ av västar polisen har men det ska användas till att köra motorcykel i.. det får inte vara allt för simpla, dragkedja eller kardborrespänning så länge den är framtill och inte på sidan(då tar fartvinden västen).
Nått i den här stilen: |
|||
Svara med citat |
2007-06-29, 20:26 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Blåkläder har ett gäng http://www.blaklader.se/catalogue/ca...05.%20V%E4star, men det finns hur mycket sådant som helst. Generellt sett borde alla som sysslar med profilkläder kunna lösa dina behov! Ta kontakt med första bästa i din närhet eller ring runt lite och kontrollera priser om du har tight budget..
|
|||
Svara med citat |
2007-06-29, 20:32 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Hur funkar det att lämna in egna kläder/reflexvästar till tryck.. brukar de flesta ta emot det eller kör det bara sina egna produkter?
|
|||
Svara med citat |
2007-06-29, 20:36 | #6 | |||
|
||||
|
Bäst i Väst kan fixa ALLT man kan tänka sig med eget tryck på. Lite klen sajt kanske, men han som har stället är bra att ha att göra med.
http://www.bastivast.se |
|||
Svara med citat |
2007-06-29, 21:04 | #7 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-06-29, 21:19 | #8 | |||
|
||||
|
Brages i Västerås kan hjälpa dig och det kan nog de flesta textiltryckare runt om i landet. Ta kontakt med ett lokalt företag och hör med dem, jag tycker att man ska stödja sina lokala företag och de brukar göra detsamma. =)
|
|||
Svara med citat |
2007-06-29, 23:06 | #9 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |