Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Jobb inom webbdesign?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-09, 13:01 #1
stoffe1 stoffe1 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 94
stoffe1 stoffe1 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2006
Inlägg: 94
Standard Jobb inom webbdesign?

Tjenare!

Nu är det snart som så att både gymnasieutbildning och värnplikten är över och ett jobb är mer eller mindre ett måste. Jag har sysslat med webbutveckling/webbdesign i flera år och besitter trots min unga ålder en hel del kunskap och erfarenhet. Har varit med i större projekt med flera andra personer inblandade samt löst projekt ensam.

Jag är nu ute efter en fast anställning i branschen men har insett att det är ganska begränsat med jobbannonser i dagsläget. Eller så kanske det är jag som är kass på att leta?

Nå, i alla fall så är syftet med denna tråd att mer eller mindre marknadsföra mig själv, många här har kontakter och det är kanske någon som behöver en ung, kreativ och seriös webbdesigner/webbutvecklare...

Mitt cv och tidigare arbeten finner ni på min hemsida: http://www.svanmark.se

Hoppas att någon hör av sig, man får gärna höra av sig med andra tips och råd som kan vara bra för mig i mitt jobbsökande. Allt är välkommet!

Tack på förhand.
stoffe1 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-09, 15:15 #2
JimmyB JimmyB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 237
JimmyB JimmyB är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jul 2007
Inlägg: 237
När du skapar en sådan här tråd på det här forumet kan det vara vettigt att nämna vad du kan och inte tvinga in oss att kolla på din CV.

Snygg CV dock, även om länkarna till dina referenser inte fungerar korrekt.

Det viktigaste för dig med dina kunskaper är att skaffa fler och bättre referenser för att kunna visa upp en arbetstgivare.
JimmyB är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017