FAQ |
Kalender |
2006-09-08, 12:03 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Följande kan ses på ovan nämnd sida:
"Varning! Akta er för bli Affelite åt affiliator.com Ni ska alle fall aktera er för vissa av deras annonsörer som bluffar med pengar! " Är detta befogat eller? Svar önskas då man är med i affiliator. mvh Peter |
||
Svara med citat |
2006-09-08, 12:11 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Gratissidan.org/smsnetwork/conix är ett skämt, läs mer här.
Citat:
2006-09-08, 12:40 | #3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Man kanske inte ska kasta skit på någon så, det ska man inte göra för det är mycket bra att fler program finns som skapar lite konkurrens i Sverige vad gäller affiliate.
Men man får lite mindre betalt, dek kan nog stämma. Jag blev lite förvånad över Affiliators egna program, där de betalar 150 kr per att skaffa en ny affiliate. Det man missar där, då vi är vana med annat, är att man inte får betalt för att värva en affiliate, den affiliate ska ha tjänat in minst 300 kr innan du får betalt och det är inte så bra för oss men klart bra för Affiliator. Jag får iaf 10 ggr mindre pengar per dag hos affiliator än hos double, varför vet jag inte för länkarna är lika synliga. Men ska tilläggas att jag har varit med i endast 3 dagar. /David |
|||
Svara med citat |
2006-09-08, 13:41 | #4 | ||
|
|||
|
Det är inget fel på Affiliator, dom är seriösa, dom har bara blivit utsatta för en smutskastningskampanj av vår kära wn-pajas
Det som har hänt är att jag avslutade samarbetet med "dwmedia" aka privatperson Mikael XXX på affiliator så hans ersättning på 24 kronor drogs tillbaka. Mikael blev fullkomligt rasande och började kasta skit på Affiliator för detta och innan Affiliator hann besvara krititiken hade Mikael påbörjat sin smutskastningskampanj av Affiliator. Eftersom Mikael nu bröt mot sitt avtal med Affiliator blev han avstängd från nätverket och nu hotar han med att göra utskick till miljoner människor där han skriver skit om affiliator... Vad ska man säga, Mikael sjunker lägre och lägre för varje dag. |
||
Svara med citat |
2006-09-08, 13:58 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vi valde ett alternativ där vi gav 150 kr per affiliate men för att slippa betala för skräpkonton så satte vi en gräns där en affiliate måste uppnå utbetalningsnivån innan ersättningen betalades ut. En affiliate måste tjäna 600kr i nätverket för att vi ska få tillbaka de pengar vi lägger ut på en affiliate så jag tycker personligen det är ganska generöst. Vi har ju även gett 50 öre per klick parallellt med ersättningen på 150kr. (Kommer förmodligen att ändras) Att du tjänar mindre hos oss låter konstigt men det kan ju bero på vilken reklam du har valt att visa. Angående smutskastningskampanjen så vill jag inte kommentera utan överlåter det till vår VD samt vår jurist. |
|||
Svara med citat |
2006-09-08, 14:08 | #6 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2006-09-08, 14:12 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för bekräftelsen.
Trist att höra om denna "smutskastare"! <_< |
||
Svara med citat |
2006-09-08, 22:57 | #8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Riktigt tragiskt, men som sagt han är ju känd i dessa kretsar för att snacka en himla mass s**t.
Kan också gå i god på att grabbarna bakom Affiliator är seriösa och pålitliga. Inget att oroa sig för alls alltså! //Andreas |
|||
Svara med citat |
2006-09-09, 11:24 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag avslutade också samarbetet med Mikael bakom Gratissidan.org/smsnetwork efter han hade fuskat. Bra att Affiliator tar itu med fuskare.
|
||
Svara med citat |
2006-09-09, 12:58 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Exakt vad har den här personen gjort?
|
||
Svara med citat |