FAQ |
Kalender |
2003-12-06, 22:48 | #1 | |||
|
||||
Administratör
|
Google uppdaterar sin PR igen, bara några veckor sedan senast.
WN
2003-12-06, 22:58 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
japp, märkte det tidigare idag, gick från PR4 till PR6 på min framsida och från PR1 till PR2 på forumet
|
|||
Svara med citat |
2003-12-07, 00:33 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hmm tror jag steg från PR5 till PR6 woho
|
|||
Svara med citat |
2003-12-07, 02:39 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Får man fråga vad trixet var?` //Jonas |
||
Svara med citat |
2003-12-07, 03:45 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
http://www.google.com/search?sourceid=navc...Dforum%2Ecom%2F |
|||
Svara med citat |
2003-12-07, 04:33 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Själv fick jag upp PR från 0 till 3 på linkarkivet. Det borde ge en hel del, däremot är Google blygsam med mitt forum. Men det beror kanske på att jag skickar två värden i varje adress istället för en... |
||
Svara med citat |
2003-12-07, 04:45 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
tack båda två och grattis själv lunne, jag funderade på mod_rewrite då jag tror det gör en stor skillnad, dock. sitter jag fast i IIS
cerebus skrev iofs. att det fanns rewrite programvaror till IIS också men mitt webbhotell har tyvärr inte detta. Du kanske borde testa om du kör på apache? EDIT ditt linkarkiv har ju PR5 om det är denna du menar iaf. http://www.pho.nu/links/index.php |
|||
Svara med citat |
2003-12-07, 07:59 | #8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
min www.flirta.se hoppade från ingen PR till PR6 direkt och 3W.se från PR4 till 6. så jag antar att det har rätt mycket att göra med WN. iofs hoppade nog 3W.se tack vare alla användare som länkar tillbaka. samtidigt ligger min www.lulea.org kvar och segar på PR5.
någon som har koll på hur svårt det är att hoppa till PR7? hur är det förresten med PR när det gäller frames och iframes. iomed att jag använder mig av frames för de flesta sidor så skulle det vara intressant att höra. exempelvis 3W.se har ju PR6 men är det då endast index.html som har det i PR? eller vad är det egentligen för PR som räknas när jag länkar från den?
Svara med citat |
2003-12-07, 17:34 | #9 | ||
|
|||
Administratör
|
WN är allt i det här sammanghanget och jag tycker vi ska tacka wn.se för det är därför ni har högre pagerank och mer googletrafik.
Själv hoppade jag till PR8 med news.nu vilket är mer eller mindre overkligt...! marcuss, exempel på några PR7 siter är www.aftonbladet.se, www.blocket.se, www.expressen.se... www.posten.se m.fl... Väldigt svårt med andra ord.
2003-12-07, 18:05 | #10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag har tackat på IRC och tackar även här, även fast det inte var menat som att tjäna PR på att lägga ut min url i min profil
Tack. Är det någon svensk hemsida som har över PR8? och vilka exempel på PR8 förutom tv.nu, news.nu och wn.se finns? Mvh, Mario |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|