FAQ |
Kalender |
2003-06-07, 06:02 | #1 | |||
|
||||
Administratör
|
Med hänvisning till http://forum.wn.se/index.php?act=ST&f=2&t=164 så vore det intressant att veta vilka vi tror är intressanta framgångsrika webmasters att föra en dialog med?
Lista dom här under skall nån av oss ge dessa webmasters ett tips om att wn.se existerar. WN
2003-06-07, 15:33 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Palleman.nu - Palle
JoakimWeb.com - Joakim intresseklubben.nu - (kom ej ihåg hans namn) Dessa tror jag skulle platsa. Joakim tror jag inte har tid men Palle kan man konventera från WF:are till WN:are |
|||
Svara med citat |
2003-06-07, 17:16 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Personligen tycker jag inte att de har mycket att tillföra i diskussionen mer än tekniska kunskaper, vad har de för erfarenhet av att tjäna pengar genom sina sidor, och i den stora skalan - troligen ingen.
Vad jag skulle vilja ha för personer som diskuterade här inne är mer ekonomiansvariga och personer på högra poster på större internetbaserade företag som kan diskutera med oss ur deras synvinkel. Med mer förståelse för hur de tänker med marknadsföring osv. desto bättre kan vi möta deras behov - något vi alla tjänar på i längden. |
||
Svara med citat |
2003-06-07, 19:41 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det var därför jag skrev intresseklubben.nu (föredetta ägaren till skrattnet). Har har mycket erfarenhet plus att han är rolig
Sedan skulle det vara roligt om man kunde få webmasters från siter som t ex sweclockers, whoa och ett antal inom hårdvarubranscen skulle inte skada. |
|||
Svara med citat |
2003-06-08, 17:45 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
skrattnet, sweclockers - ja tack
Palle, Joakim - kvittar |
|||
Svara med citat |
2003-06-10, 02:51 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
catweb.nu
Jag har haft en dialog med henne tidigare om att jag tycker att hon borde joina WN. Tror inte att så är fallet ännu... Catweb tror jag skulle vara kul att ha med på WN. |
|||
Svara med citat |
2003-06-10, 03:31 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2003-06-14, 22:41 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
http://www.dvdrhelp.com - drivs av en svensk kille som heter Stefan Edström tydligen...
|
|||
Svara med citat |
2003-06-14, 23:27 | #9 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Senare hittade jag henne's extremecounter. "last 20 reffs" var helt fylld med min sida, och hittils har bara en site som hon byter länkar med skickat mer trafik än vad jag gjorde under en månad vad jag kan se(7878). Självklart visste hon hela tiden att hon fick massa trafik när hon skrev "några". Själv fick jag 34 unika. Hehe det var då det, webmasters i jakten på trafik för man inte visste bättre På den tiden kändes det jättetråkigt att hon inte gjorde allt för att skicka samma mängd trafik, för då var hon dubbelt så stor som min sida, nu är hon en tiondel i average ser jag. http://extremetracking.com/open;ref2?login=framfab2 Tror inte vi skall förvänta oss att hon kommer delta i diskutionerna här för under den tiden jag surfat runt på boards osv har jag aldrig nånsin läst ett inlägg från henne eller överhuvudtaget sett ett spår av henne. Synd Jag bjöd in henne hit för någon månad sedan i samband med att jag tipsade henne om att lista WN på hennes sida. WN
2003-06-14, 23:50 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Killen som startade FramFab, vore en dröm. Jonas Birgersson va?
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|