FAQ |
Kalender |
2014-01-12, 15:54 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Snickrat lite på en sida för att jämföra priser på domäner hos olika svenska domänregistrarer.
Vad tycker ni saknar mer än fler registrarer? Buggar etc? http://billigatoppdomäner.se/ |
||
Svara med citat |
2014-01-12, 16:38 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Användbart!
|
||
Svara med citat |
2014-01-12, 21:15 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nice.. Satt och tänkte för några dagar sedan om det inte fanns någon sån här sida, så tummen upp.
Jag saknar info om priset avser Nyregistrering eller Förnyelse. Jag skulle vilja ha båda, då vissa registrarer har lockpriser år 1, för att sedan år 2 ha ett helt annat pris. |
|||
Svara med citat |
2014-01-12, 23:12 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Användbar sida.
Vill inte vara petig, men ett litet stavfel har smugit sig in: "Söker du priser på fler toppdomäner kn du navigera via bokstav nedan" |
||
Svara med citat |
2014-01-13, 13:55 | #5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Instämmer med Network. Annars tycker jag det är en väldigt trevlig tjänst! Finns det någon internationell sajt i stil med denna? Annars vore det inte helt fel.
2014-01-13, 16:31 | #6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Förnyelseavgift vore bra samt sortering från billigaste till dyraste som standard i gränssnittet för en särskild tld.
|
||
Svara med citat |
2014-01-14, 09:20 | #7 | |||
|
||||
Nykomling
|
Bra initiativ!
Saknar som många andra förnyelsepris, men även andra kostnader kan vara intressanta. Flytta in en domän, ägarbyte, vissa tar betalat för adress/e-post uppdateringar. Ingår DNS och/eller webbhotell osv... Det finns 1000 sätt för en registrar att plocka in pengar. Tror kanske inte så många bryr sig, men att kolla om registraren är ICANN ackrediterad eller tycker jag är intressant. Sen har du missat ett "a" i KAN och svenksa stavas "svenska"... ;-) kör på, jag lägger till den som favorit och hoppas den fortsätter utvecklas! |
|||
Svara med citat |
2014-01-14, 09:27 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2014-01-14, 17:06 | #9 | |||
|
||||
Nykomling
|
||||
Svara med citat |
2014-01-14, 18:58 | #10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det viktigaste är att priserna ständigt hålls uppdaterade och det vore riktigt smidigt om man direkt på din sida kunde se om en domän var ledig för att registrera.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|