FAQ |
Kalender |
2009-01-23, 23:33 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Finns det intresse att koppla ett faxsystem till era "E-handels system" som kan skicka fax till E-shoppens ägare eller kund?
För några år sedan hade vi en butik som vill ha fax när någon köpte på deras e-handel då de inte hade någon dator i butiken... Hur ser dagens önskemål ut? feedback... |
||
Svara med citat |
2009-01-24, 17:51 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tror inte någon som hänger här har denna önskning.
Men det är klart har man ett system för att beställa pizzor av olika pizzorior så kanske detta skulle vara en önskan. Men då skulle det nog räcka med ett sms. |
|||
Svara med citat |
2009-01-24, 18:43 | #3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tror inte att någon som har en webbshop vill ha beställningar per fax. Hellre en koppling som gör att vid beställning så skrivs en order ut automatiskt på en skrivare.
Det kan där emot finnas kunder som vill ha en orderbekräftelse per fax. Händer några gång per år för mig men då har det alltid kommit en beställning per fax först. Så enligt mig så är behovet inte särskilt stort. |
||
Svara med citat |
2009-01-25, 01:12 | #4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Orderbekräftelse på fax är inte det vanligaste, men det är inte helt obsolete heller. Jag håller just nu på med en anpassning till ett affärssystem för att kunna faxa orderbekräftelser till deras kunder.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|