FAQ |
Kalender |
2007-01-12, 19:38 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Idag har jag sett de första uppdateringarna av TBPR. En undersida på en domän har ökat och en domän har också ökat för mig.
Fler som redan sett ändringar? |
||
Svara med citat |
2007-01-12, 19:45 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är inte så att det är "dina" datacenters som uppdateras först nu? Eftersom alla datacenters inte uppdaterats sen senaste TBPR-uppdateringen den 19 oktober.
Det sker ingen TBPR-uppdatering just nu i vilket fall... den är estimerad att dra igång den 28 januari. |
|||
Svara med citat |
2007-01-12, 19:49 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är möjligt, men undersidor på samma domän fick sin uppdatering för väldigt länge sedan. Det är en av mina sidor med god trust, tror snarare det är någon uppdatering på G.
Förresten så har jag kollat alla datacenter många ggr, samma resultat varje gång. Hur vet du att det inte sker en uppdatering? Estimeringen grundas ju på genomsnitter av dagar mellan de senaste uppdateringarna, så varför kan det inte slå fel på 16 dagar? |
||
Svara med citat |
2007-01-12, 20:00 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Matt Cutts: "The quarterly-ish PageRank export is underway."
(http://www.mattcutts.com/blog/infras...-january-2007/) Jag antar att det är toolbar PR som han menar? |
||
Svara med citat |
2007-01-12, 20:15 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ja..
Konstigt är dock att 18/18 datacenter visar samma PR på de uppdaterade sidorna, det har inte hänt förut.. |
||
Svara med citat |
2007-01-12, 20:17 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Denna sida
http://www.seocompany.ca/pagerank/page-ran...pdate-list.html har alltid stämt överens med verkligheten och när PR håller på att uppdateras så står det också på sidan, men det gör det inte nu, så jag tror inte att något uppdatering äger rum för tillfället |
|||
Svara med citat |
2007-01-12, 20:33 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Passar på att länka så ni slipper klippa och klistra..Matt cutts blogg Vi får väl se om några dagar... |
||
Svara med citat |
2007-01-12, 20:49 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Ändring noterad, ja.. Min sida, som iofs inte varit upp länge, har gått från 3e sidan på bästa sökordet till att inte finnas med bland de 100 första på samma sökord.. Detta har hänt under dagen idag.
|
||
Svara med citat |
2007-01-12, 21:02 | #9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har en sida som gick från PR0 till PR5. Visserligen relativt bra optimerad tror jag (tror jag har gjort bra jobb) och bra relevanta inlänkar (inte så många dock). Fast ändå så tycker jag att steget är lite för stort, men men ...... man får ta det nu och se om det sjunker med tiden.
|
||
Svara med citat |
2007-01-12, 21:38 | #10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Några undersidor har ökat från PR0 -> PR3. Blev lite funderad när jag såg det idag då startsidan fortfarande är PR1.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|