FAQ |
Kalender |
2003-12-14, 20:39 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag har en erotisk kontaktannons sida som är på svenska, besökar antalet ligger runt 10000/dag. Jag undrar om ni kan tipsa mig om något bra affiliate program jag kan använda mig av! Jag har tyvärr inget eget företag, så sådana går bort, men jag har ett postgirokonto om man behöver ha det. Tacksam för svar! |
||
Svara med citat |
2003-12-14, 23:17 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Du har PM "Sleepwalker"
Jag skriver en del av meddelandet här för framtida affiliates också. Eroticdemand har ett eget affiliate program där man tjänar 50% av vinsten på genererade kunder. Kontakta mig för mer info. |
||
Svara med citat |
2003-12-19, 01:05 | #3 | ||
|
|||
Guest
|
Är inte så mycket för porr då jag tycker IRL sex funkar bättre, men hur som helst. 10 000 unika per dygn på http://www.vuxenkontakt.tk ? Om en sådan rent ut sagt skit sida (enl. mig) har 10 000 unika per dag då måste det svenska folket blivit mer eller mindre sex missbrukare. Fanns ju inget vättigt äns för dem som söker efter porr
Jaja lycka till med era porr sajter ändå, tyvärr något som säljer allt för mycket! |
||
Svara med citat |
2003-12-19, 01:47 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
1. Dina synpunkter om porr är ointressanta i denna tråden. 2. Du har inte blivit ombedd att kommentera sidans utseende över huvud taget. 3. Du har inte heller blivit ombedd att kommentera sidans innehåll. Jag anser att dom som vill se porr skall bli respekterade för detta likaväl som att dom som inte vill se kan låta bli och bli respekterade för det. Återigen, har man inget vettigt att tillföra en tråd så låt bli att svara! // Mats |
|||
Svara med citat |
2003-12-19, 03:04 | #5 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Risigt domännamn dock .Tk uuuhhh ... hehehe ... Ser att du när jag skriver detta har hittat en sponsor (ED) och det ser ju helt ok ut, vet även att det finns fler här som har tjänster som skulle passa dina besökare om inte grejen du testar nu funkar. Välkommen! Kalla mej viktig men jag vill passa på att ge 2 tips också när jag ändå skriver ... hehe 1 . @Johnny, hade jag varit du och erbjöd en tjänst liknade din hade jag inte kört dom bilderna "pang på", på indexsidan där du beskriver tjänsten, göm dom lite mer under så här ser sidan ut som besökarna kommer till eller liknade, folk som signar upp hos dej som affiliate vet vad du erbjuder jag lovar, att man kan kolla stats osv från jobbdatorn är viktigare än bilderna. Nu snackar jag om affiliate sidan ... 2. @Sleepwalker, tänk på att just denna bransch du kör är väldigt utsatt för eventuella anklagelser om koppleri just nu, så se som ansvarig utgivare till så inte fel folk använder din sida för att knyta kontakter, det kan sluta illa. Och slutligen, Daggen, erotik är en stor del av internet, vissa tycker det är det bästa som hänt och vissa gillar inte vuxenrelaterade sidor, hur som helst nästa gång du av misstag kommer in på en tråd likt denna tyck på bakknappen istället, ditt inlägg tillförde inte mycket, vi kan snacka om annat i andra trådar istället. WN
2003-12-21, 14:26 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Daggen: Haha, om du tycker att vuxenkontakt är porr har du inte sett mycket Och utseendet på sidan är gjort med flit, det är meningen att den inte skall se sjukt proffsig ut! Har denna sida bättre design eller? www.flawless-design.tk
Lastbryggan: Bra sagt! WN: Ska skaffa ett eget företag, men just nu är det fullt sjå med allt runt julen, men snart så. Jag vet att .tk är risig, men jag hostar sidan från en annan sida, har inte haft råd att skaffa en server till vuxenkontakt.com ännu, men det är iaf jag som ägen den adressen. Har jobbat som webmaster på knullkontakt.com och jag vet att man måste passa sig noga för eskort tjejerna. Men det ska nog gå bra. |
||
Svara med citat |
2003-12-23, 22:48 | #7 | ||
|
|||
Guest
|
hehe jo men det är ju fruktansvärt patetiskt med alla dessa porr sajter, leverantörer lurar återförsäljarna, återförsäljarna lurar konsumenten, det är ju porr branshen känd för.
www.flawless-design.tk var nice, men fortfarande lika ointressant för mig att besöka .tk domäner. Lev väl |
||
Svara med citat |
2003-12-23, 22:58 | #8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Daggen -> Nog för att porren har fått ett smutsigt rykte, speciellt efter alla skumma företag som "kapar modemen" och så vidare. Att Sleepwalker har en kontaktannonssida med erotisk karaktär har inga som helst kopplingar till detta och dina åsikter om vad du tycker om porr ger knappast något mervärde i denna tråd. Att dra hela branschen över en kam är knappast rättvist...
Lycka till Sleepwalker, du verkar ju redan ha en stadig ström besökare! |
||
Svara med citat |
2004-04-24, 00:08 | #9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Någon som har lite aktuella tips? Exit-trafik till exempel... var säljer man den till bästa pris? Tacksam för all hjälp! |
||
Svara med citat |
2004-04-24, 01:27 | #10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
||||
Svara med citat |
Svara |
|
|