FAQ |
Kalender |
2003-05-16, 17:40 | #1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har på senaste tiden pysslat med mitt nya projekt ("klaga.nu") som nu börjar bli klart. Det är inte mycket till design, och mycket måste fixas ännu!
Det jag mest saknar är en webbhost som jag kan lägga det på. OS på hosten spelar ingen roll, men helst *nix med Apache. (Sidan är testad på ett sådant system), och sidan är byggd i PHP med MySQL! Jag är inte intresserad av folk som har privata servrar på deras ADSL/Linkande. Det är inte stabilt. Vad kan jag ge tillbaka? Jag hoppas sidan drar besökare och blir en rolig sida att gå till! Blir sidan stor är gratis-annonsering självklart! Hoppas det finns någon där ute som tror på mina idéer mvh. beta finns på http://gud.us/klaga |
|||
2003-05-16, 21:44 | #2 | |||
|
||||
Administratör
|
Är tanken att tjäna pengar på projektet, jag ser inte det kommersiella i det?
Thomas
2003-05-16, 22:37 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Show me the money! B)
Jag håller med WN, drivs det i vinstsyfte?
2003-05-17, 01:39 | #4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Klart, annonsering, premium-sms tjänster, mm. Hade jag planerat när det blir lite aktivitet på siten
|
|||
2003-05-17, 02:58 | #5 | ||
|
|||
Administratör
|
Tills du kommer till en nivå där resurser behövs kan du skaffa dig ett billigt konto hos vilken leverantör som helst.
Drar sidan sen för mycket resurser för att ligga där kan du försöka gå ut med en lite mer specifik och utförlig presentation för att locka en sponsor.
2003-05-17, 04:17 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller med cerebus! Kör på med b-one eller dylikt tills vidare & återkom när du har traffic...
Mvh, Tobias
2003-05-17, 15:24 | #7 | ||
|
|||
Administratör
|
Då är vi alla överens då att den här tråden inte riktigt hör hemma här och jag stänger den så vi inte skapar vidare diskussioner angående vad som ska tillåtas inte tillåtas på det här forumet. Allt står i "Fäst: Läs detta innan du postar, uppdaterad (03/05/09) "
|
|