FAQ |
Kalender |
2012-07-06, 12:19 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det finns en avdelning för "serversidans teknologier", även om det borde heta "tekniker", men jag saknar en avdelning för andra delar av ett nätverk, såsom switchar, VPN, VLAN, WLAN, brandväggar etc, som även det kan vara en viktig del i en webmasters vardag.
Nå, jag har i allafall uppmärksamma det nu... |
||
Svara med citat |
2012-07-08, 02:22 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Räkna inte med det, använd det som finns är mottot våra kära moderatorer har....
|
|||
Svara med citat |
2012-07-08, 14:14 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det stämmer att vi är restriktiva med att skapa nya forumavdelningar och det anser jag också att man bör vara. Jag kan personligen inte se att det har funnits någon större aktivitet inom just detta ämne för att motivera en ny forumavdelning.
Det stämmer dock inte att vi inte skapar nya avdelningar alls. Det har tillkommit några avdelningar relativt nyligen såsom Samarbetspartner sökes och Länkbyte sökes men där beror det till stor del på att det var svårt att skriva sådana inlägg tidigare. Brandväggar, switchar och olika nätverkslösningar kan idag diskuteras i såväl Serversidans teknologier, Webbhotell eller Allmänt beroende lite på vad det handlar om. Jag tror själv inte det är något större problem men om fler tycker det så får vi diskutera frågan helt enkelt. Det är för övrigt inte vi moderatorer som äger WN utan WN kontrolleras i slutändan utav ägarna.
2012-07-08, 21:47 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Posta dina diskussionstrådar och visa att det finns en anledning till att skapa en ny avdelning; så är nog inget omöjligt.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|