FAQ |
Kalender |
2007-03-19, 16:13 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Ska skaffa mig ett webhotell nu, och har kollat runt bland alla jag har hittat igen. Fastande för Proinet när det gäller utrymme, tjänster osv kontra pris.
Har kollat runt lite här på WN, men hittar inte så mycket om just Proinet, förutom pratet om problemen dom hade. Är allt sånt löst nu? fungerar allt bra? Ni som har proinet får gärna berätta lite |
||
Svara med citat |
2007-03-19, 16:19 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Proinet har inga som helst problem nu... har legat hos dem i ett halvår nu och deras upptid är störtskön. Snabba på supportfrågor är det också, väldigt tillmötesgående.
Jag kan lugnt rekommendera Proinet. |
|||
Svara med citat |
2007-03-19, 18:54 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Blev lite sugen letar efter ett stabilt hotell, ingår fritt antal mysql databaser?
Hur funkar deras kontrollpanel? |
||
Svara med citat |
2007-03-19, 19:27 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är helnöjd ned Proinet!
Visserligen blev jag lite orolig för några veckor sedan då min mail kraschade ihop, men det löste sig på ett mycket smidigt sätt av personalen på Proinet. (det var mitt utrymme som hade tagit helt slut...) Upptiden är perfekt och kontrollpanelen är busenkel. Ja, det är fritt antal mysql-databaser också! |
||
Svara med citat |
2007-03-19, 21:01 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Är också helnöjd med Proinet "efter flytten"... Hur stabilt som helst och bra och snabb support.
Fritt antal mySQL (eller är det 999st? i princip fritt antal hursomhelst) Kontrollpanelen är Cpanel vilket jag tycker är den smidigste jag haft hittils. Så jag sällar mig till föregående talare och rekomenderar Proinet varmt |
|||
Svara med citat |
2007-03-19, 21:07 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Det här låter bra! Jag tog mig även en svängom i livesupporten och ställde några frågor där, så det blir nog proinet för mig!
Nu måste jag bara komma på vilken gratis domän jag vill ha! |
||
Svara med citat |
2007-03-19, 21:51 | #7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
http://www.webmasternetwork.se/index...0&#entry156973 men du hade säjert fått samma svar från Kjette |
|||
Svara med citat |
2007-03-19, 21:57 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det enda som är illa med Proinet är att statistiken endast uppdateras en gång per dag. Hos Wopsa kan man uppdatera manuellt när man känner för det. Saknar funktionen hos Proinet ganska mycket
|
|||
Svara med citat |
2007-03-19, 23:42 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag tackar så mycket för den hjälpen!! Efter jag fick den hjälpen så kom jag i kontakt med Kjette som hjälpte mig att uppgradera till större utrymme, så nu ska inte samma sak hända igen. |
||
Svara med citat |
2007-03-20, 12:32 | #10 | |||
|
||||
Medlem
|
Du är grym, Kjette!
Jag är mycket nöjd med Proinet. Jag satt och väntade väldigt länge med att skaffa konto hos Proinet. Deras alternativ såg bra ut men efter allt tjafs och strul de haft kände jag mig ändå osäker. Så jag satte dem på span-listan. Efter ett par månader span, när jag sett hur pass stabilt det blivit efter ägarbytet, så var det svårt att stå emot deras otroligt frestande åf-kampanj... Och jag är väldigt glad att jag slog till! När får vi förresten X3 till Cpanel? |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|