FAQ |
Kalender |
2012-03-30, 15:52 | #1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Jag har tänkt att sälja min sajt, som omsätter pengar åt mig varje måndag - utan att jag ens rör sajten. Det enda jag gjort på sajten 2-3 gånger denna månaden är att byta från tema A till tema B och viceversa. Inga länkar har byggts eller liknande. Ändå innehar jag stadiga placeringar i serpen och får bra trafik som konverterar. Info: Enkel men stabil sajt som inte kräver något arbete, men som ändå kan tjäna dig pengar per automatik. Jag vet och tvivlar inte en sekund på att sajten kommer att omsätta mer i framtiden. Domännamnet utgör en stor punkt i det hela. Trafik: Mestadels kommer från Google på olika sökord som jag rankar på. Inkomster: Inkomsterna kommer från huvudsakligen AdSense men jag har sålt en produkt via affiliate för någon månad sedan. Självklart finns det mycket, mycket goda möjligheter till att öka försäljningen om du vet hur du skall göra. Sajten: Det som ingår är domännamnet, själva hemsidan (Wordpress filerna osv). Alla länkar som jag byggt kommer kvarstå till sajten, dvs, jag kommer inte ta bort dem efter försäljningen eller liknande. Pris: Budgivning startar på: 4799 kr, köp nu pris: 5000 kr. Säljes som privatperson. Auktionen pågår tills på Torsdag, 5/4 2012 kl 11:00. Köparen står för eventuella överlåtelseavgifter av domän och liknande. URL: Kontakta mig i PM så skickar jag url + statistik för dem som är intresserade. Frågor tar jag helst via PM, så undvik att skriva i tråden så den hålls ren. Tack för mig. |
||
Svara med citat |
2012-04-01, 12:42 | #2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
300 ink eller ex moms?
|
||
Svara med citat |
2012-04-02, 00:24 | #3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kostnader?
|
||
Svara med citat |
2012-04-02, 17:14 | #4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sajten är såld. Frågor skulle komma i PM om det var några ;-)
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|