FAQ |
Kalender |
2010-02-26, 22:28 | #1 | ||
|
|||
Banned
|
Tror ni det lönar sig att trycka upp reklamprylar som pennor, kapsylöppnare m.m. med företagsreklam på om man säljer produkter inom ett smalt område och skicka med dem när man säljer en vara?
|
||
Svara med citat |
2010-02-26, 22:43 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Saker att skicka med vid försäljning - jag säger bara godis!
Jag är inte den ende som alltid bli lika glad när jag packar upp saker från Cyberphoto och hittar ett Snickers, Daim eller liknande i lådan. |
|||
Svara med citat |
2010-02-27, 04:26 | #3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Många av mina kunder skickar sånt. Jag hjälper de att välja passande produkt och trycker det. Många av kunderna märker att även när man skickar en penna så blir deras kunder gladare än om dem inte fått något alls. Så ja, det fungerar.
Jag själv skickar alltid en gratis visitkorthållare till mina kunder. Har fått mycket respons på det genom åren. |
|||
Svara med citat |
2010-02-28, 13:42 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är nog minst lika effektivt att skicka med tex. godis till befintliga kunder. De har ju redan hittat till er. Reklamprylar är väl mer lämpligt att dela ut för att få nya kunder, tex om ni gör reklamutskick eller är på någon mässa etc.
|
|||
Svara med citat |
2010-03-01, 10:31 | #5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Håller med föregående talare.
Skicka med godis med beställningar... Pennor är kanon att ha med sig och dela ut så fort någon behöver en penna, eller skriva på kort-slipen med din egen penna och glömma den kvar. |
|||
Svara med citat |
2010-03-01, 10:41 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En sak med godis, som jag inte tänkt på tidigare men som kom upp vid morgonfikat, skicka inte med något som innehåller jordnötter. Är man "stark" jordnötsallergiker kan bara det att något varit med i samma kartong påverka. Annars tror jag godis är perfekt även om man inte äter det själv - vi har en diabetiker i gänget och hon har lika positiv reaktion på godisbitarna som vi andra.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|