FAQ |
Kalender |
2012-10-27, 21:31 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag undrar, vad är det ni som köper länkar på professionell nivå tittar på när ni ska köpa en länk?
Jag förstår att det är tema på siten och även PR och språk, är det något annat ni tittar på som har en avgörande betydelse? |
||
Svara med citat |
2012-10-28, 02:05 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Också nyfiken!
Bygger just nu upp ett satellitsajtnätverk och är intresserad av hur branschen köpa-sälja länkar ser ut i allmänhet. |
||
Svara med citat |
2012-10-28, 13:10 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Trafik och kvalitet på trafiken. Ju mer information det finns om besökarna desto bättre helt enkelt.
2012-10-28, 16:15 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag köper inte länkar själv, men en viktig faktor kan vara att sajten ej marknadsför sin länkförsäljning, eller att det kan anses som uppenbart på andra vis. Upptäcks man riskerar man dyka i serpen, istället för att klättra. Google påstår sig dessutom bli bättre och bättre på att lokalisera köpta och sålda länkar.
- • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. Senast redigerad av Captain Thailand den 2012-10-28 klockan 16:17 |
|||
Svara med citat |
2012-10-28, 17:31 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
De länkar ni köper, placeras de separat någonstans på sidan eller lägger man in dem i en redan existerande och indexerad text som är hyfsat samma tema?
|
||
Svara med citat |
2012-10-31, 13:01 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle uppskatta väldigt mycket om jag fick svar på min sista fråga som jag postade för några dagar sedan
"De länkar ni köper, placeras de separat någonstans på sidan eller lägger man in dem i en redan existerande och indexerad text som är hyfsat samma tema? " |
||
Svara med citat |
2012-11-01, 13:00 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2012-11-01, 17:49 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
är det majoriteten som föredrar att göra på det sättet, att placera egna texter?
Jag försöker skapa mig en bild vad som gäller |
||
Svara med citat |
2012-11-01, 18:47 | #9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Jag tror att google gillar att hitta nya artiklar med nya och fräscha länkar på etablerade sidor, det gynnar alla av. Köp eller skriv egna artiklar, se till att du köper en bild som passar innehåll och gäst-blogga eller få webmastern på sidan du vill byta med lägga upp artikeln. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|