FAQ |
Kalender |
2010-07-14, 16:50 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag blev i förrgår av min mobil (HTC Hero Android) automatiskt tillfrågad om jag ville uppdatera mjukvaran vilket jag gjorde. Blev helt ny interface, lite snabbare m.m.
Men alla mina kontakter var borta, konstigt nog finns bilder, gamla samtalshistorik och annat kvar. När jag försökte synka med Gmail's Contact och Calender så fungerar inte detta. Jag får felmeddelande: Synk har problem för tillfället. Det kommer snart tillbaka. Snart tillbaka..? Har hållt på i 3 dagar nu och jag testat på olika wifi som fungerar att surfa på. Någon som upplevt samma problem..? |
||
Svara med citat |
2010-07-14, 20:55 | #2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Japp, har sett samma sak på min Google Nexus One. Synk började fungera efter X antal timmar. Jag misstänker att dette felmeddelande syftar på att det är strul med ditt Google konto.
|
||
Svara med citat |
2010-07-16, 14:15 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
iallafal så finns det fel i den uppdateringen du har gjort med Synk. har jag rätt nu så skall det snart komma en uppdatering, men mitt råd till dig är att kontakta htc, vilket jag gjorde vid samma problem med min Htc desire. Angående kontakterna som försvann för dig är för att dom sparas i telefonen och ej på simkortet vilket är bättre detta står också på deras hemsida. Ett annat råd är att hitta 3.e part synk program om felet kvarstår. |
|||
Svara med citat |
2010-07-16, 19:11 | #4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
Svara |