FAQ |
Kalender |
2011-10-25, 14:25 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Tänkte bara höra vad ni har för erfarenhet av MissDomain. Sitter just nu sedan igår och väntar på att de ska skicka utbetalning till mig vilket jag antar att de gör med en knapp-tryckning. Någon som använt sig av MissDomain och vet ungefär hur lång tid det tar för dem att avsluta sista steget? Har mailat dem igår men ännu inte än fått svar och hittar inget tele- fonnummer till dem. Man tycker ju att det inte ska ta så lång tid när de tar en rätt bra summa för Escrow. Tack! Mvh, Kim |
|||
Svara med citat |
2011-10-25, 14:29 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tar inte lång tid alls för sista steget, 1-2 bankdagar har det tagit för mig. Du kan ju alltid skicka ett meddelande till MissD i tråden för din försäljning. Då brukar man få svar ganska snabbt. Annars så löser det sig snart ändå
|
||
Svara med citat |
2011-10-25, 14:31 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack för svar!
Jo, har gjort det sedan igår men nu svarar ingen på de meddelandena... Får väl hoppas på att pengarna är inne imorgon. De borde väl meddela när en transaktion har gjorts, eller för de bara över pengarna? |
|||
Svara med citat |
2011-10-25, 14:40 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag har fått ett meddelande i tråden att pengarna är insatta sen är de bara att vänta. Du behöver inte vara orolig
|
||
Svara med citat |
2011-10-25, 14:43 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack för svaren AndreiL, det uppskattas!
|
|||
Svara med citat |
2011-10-27, 22:41 | #6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
du behöver inte vara orolig, har använt missdomain flera ggr utan problem!!
|
||
Svara med citat |
2011-10-27, 23:01 | #7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har fungerat bra för mig också men ibland får man tjata lite för att det ska hända något.
2011-10-28, 12:14 | #8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har bara använt det en gång och då tog det några veckor innan allt blev klart. Både jag och köparen blev sura för vi trodde att den andre inte gjorde något. Det visade sig att de bakom Missdomain var på kurs eller semester och då låg allting nere. Detta var några år sedan och jag hoppas att de är bättre idag. Tycker att det är under all kritik att de tar lång tid på sig för en sådan här tjänst.
|
||
Svara med citat |
2011-10-28, 12:58 | #9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tänkte bara uppdatera så ni vet hur det gick för mig!
Skickade några meddelanden till MissDomain och gav de kontonummer innan de bett om det, och fick meddelande dagen efter jag skapade detta inlägg om att pengarna hade förts över. Hade pengarna på kontot dagen efter, runt lunch-tid. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|