FAQ |
Kalender |
2009-07-20, 23:03 | #1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej på er alla!
Jag har under en ganska lång tid haft en uppdaterad version utav vår sida i tankarna, men har inte hunnit göra något av det. Nu har jag dock haft lite tid över till att göra ett designutkast. Det blev ganska många sidor och undersidor, ni kan kika på ett bildspel här: http://www.wepic.se/new/example/ Jag tar gärna emot konstruktiv feedback från er. Några exempelpunkter som ni gärna får kommentera: *Förstaintryck/helhetsintryck. *Jag antar att ni förstår vad det handlar om? *Navigering och struktur. *Design och formgivning. Innehåll som skall justeras eller inte riktigt är klart ännu: *Texterna samt rubriken på förstasidan kan även bli lite roligare sedan. *Vissa menynamn. *Det är endast exempelikoner nu (de gröna). *Samt att det skall slipas lite på några färger. Tack så mycket på förhand, Trevlig sommar! Vänliga hälsningar, Johannes Leuchovius |
|||
Svara med citat |
2009-08-03, 04:22 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
Svara med citat |
2009-08-03, 04:24 | #3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
hm jag vet inte varför du inte tidigare har fått feedback på denna, jag gillar den skarpt dock, lite svårt att se allting fört sig när det bara är bilder. Men det lovar gott!
|
|||
Svara med citat |
2009-08-03, 12:06 | #4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker att det är snyggt men svårt att ge ordentlig feedback när man själv kan navigera. Själva känslan saknas liksom då.
Hittade bara lite stavfel här och var, men ingen biggie. ("samarbete", t ex) |
||
Svara med citat |
2009-08-03, 12:59 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller faktiskt med om att det känns fel att kika runt på bilder istället för att fritt kunna navigera runt på sidan.
Första intrycket var att det kändes fel med för mycket text och saker att titta på överallt. Går detta möjligtvis att dela in på fler undersidor för att det inte ska bli för mycket på en gång? Valet av typsnitt känns också lite fel på vissa ställen. Tror personligen att en sans-serif skulle se bättre ut än en serif. Väldigt kul att kika på faktiskt. Lycka till i framtiden |
||
Svara med citat |
2009-08-06, 15:45 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är en väldigt stilren design dock saknar jag lite mer grafik. Fokus på referenserna i all ära, men ni är en webbyrå. Gör en hemsida som kan överträffa era referenser.
Det ser proffsigt ut för övrigt och sidan verkar vara användarvänlig/funktionell också.. |
||
Svara med citat |
2009-08-10, 16:39 | #7 | ||||
|
|||||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|