FAQ |
Kalender |
2010-03-31, 12:01 | #1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Familjemarknaden är en sajt som jag gjorde för runt 5 år sedan. Sedan dess har den varit rätt passiv, och jag har aldrig riktigt orkat ta tag i den. Men nu har har hittat lite energi och utvecklat en ny version. Vore mycket tacksam för ALL input. Speciellt buggar! http://www.familjemarknaden.se/ Tack på förhand, Robert Bengtsson |
|||
Svara med citat |
2010-04-01, 09:22 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ingen? Snälla... Vill ha konstruktiv kritik!
|
|||
Svara med citat |
2010-04-01, 11:25 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kan ge lite snabb input men har inte jättemycket tid att kolla igenom...
* Jag saknar lite detaljer som gör att sidan känns mer välarbetat. Kan man jobba med lite skugga m.m på de olika plattorna? * Lika så menyn kan man göra betydligt roligare. * Jag tycker inget ger en framträdaden plats. Vart vill du att besökaren först ska kolla? Nu har många lika stor yta... Jag som besökare vet inte vad jag kommer till och vart jag ska börja... Det var lite småsaker som kanske kan få igång din tankeverksamhet... EDIT: Turistmål har det som Familjemarknaden inte har, detaljer och struktur! |
||
Svara med citat |
2010-04-01, 14:24 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
håller med föregående talare.. mycket mer detaljarbete sen tycker jag innehållet känns rätt trångt i den vita rutan, skulle vilja se lite mer marginaler på sidorna
|
||
Svara med citat |
2010-04-04, 14:36 | #5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tack för era synpunkter Värdefullt...
Ang. framsidan så har ni helt rätt, har inte kunnat bestämma mig vad jag skall fokusera på. Har aldrig hittat denna sajten kärna, och därför blir det också rörigt, men för många funktioner. Skapa gärna ett konto om ni vill testa i"nsidan" av sajten Vore jättesnällt! |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|