FAQ |
Kalender |
2006-03-30, 01:05 | #1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Varje gång jag ska göra någon ändring hos telia så är det problem. Varför anställer de inte personal som kan sin sak?
Denna gången beställde jag lite tjänster då jag flyttar till nytt kontor. För ca 3 veckor sen beställde jag flytten, och på det skulle jag ha Centrex och ett extra nummer utöver de jag flyttar. Jag fick allt bekräftat i samtalet, fick ett order nummer och allt va bra så länge. Nu flyttar jag imorgon och kommer vara utan telefon en vecka tänkte jag. Ringde dit och frågade när teknikern kommer. Då visade det sig att min order inte är behandlad än Inte ens inlagd, utan väntar på någons skrivbord... Man skulle ha lust och fakturera de för den förlusten, att sitta på ett kontor utan telefoner är ju inte så roligt. Ska ringa de exakt när 30 dagar gått och fråga vart fan teknikern är |
|||
Svara med citat |
2006-03-30, 01:10 | #2 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-03-30, 01:15 | #3 | |||
|
||||
|
Jag har mobil och det andra företaget som jag delar lokaler med fick sin order behandlad Så de har telefoner.
|
|||
Svara med citat |
2006-03-30, 01:53 | #4 | ||
|
|||
|
Tyvärr har telia inga vettiga personer, ibland undrar man om dom ens bör få lön för det dåliga arbetet dom gör. Är mycket tveksamt, samtidigt är dom ju inte precis billiga så lite service bör man förvänta sig.
|
||
Svara med citat |
2006-03-30, 02:20 | #5 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-03-30, 02:29 | #6 | |||
|
||||
|
Ja, mest humor är det hos Telia De måste ha JÄTTE kul Istället för att lägga massa miljoner på Tv reklam borde de kanske se över sina rutiner.
|
|||
Svara med citat |
2006-03-30, 08:55 | #7 | |||
|
||||
|
De (få) gånger vi har haft problem med Telia så har det egentligen varit Flextronics som inte skött sig. Värst var det när vi sa upp vårt prolane-abb men fick fakturor i tre månader efter att utrustningen hade hämtats. Flextronics hade inte klarmarkerat ärendet... *suck*
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|