FAQ |
Kalender |
2005-08-15, 17:53 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har tittat lite på Aleborg och deras hosting verkar helt ok
Någon som vet vad de kör med för kontrollpaneler? Är de stabila osv? Alla tips mottages varmt! |
||
Svara med citat |
2005-08-15, 19:31 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Deras kontrollpanel fungerar, till en viss besvikelse fick man maila in domänerna man ville hamed (om man inte skrev med från start). Men tog inte lång tid innan ett svar kom tillbaka
|
||
Svara med citat |
2005-08-15, 20:08 | #3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tycker att de har alla rätt, nu är jag subjektiv eftersom jag är kund hos dem. Men efter att ha använt tre andra hotell innan så kan jag inte se att jag lämnar Aleborg inom överskådlig framtid.
|
||
Svara med citat |
2005-08-15, 20:13 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Svara med citat |
2005-08-15, 20:17 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Tack men..... Nr1 säger samma information som nr3 dvs bara lite info om företaget. Nr2 har jag läst, tack ändå. Nr4 är svårt utan lösenord. |
||
Svara med citat |
2005-08-15, 20:24 | #6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
För att få något ordentligt svar bör du nog vända dig till deras support. Finns kanske rent av ett test-konto du kan få låna så du kommer in i kontrollpanelen.
Svara med citat |
2005-08-16, 11:55 | #7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Aleborg fungerar bra. Det är snabbt. Supporten är helt ok, MEN extra trafik är DYRT.
Aleborg har anmält Loopia för prisdumpning till konkurrensverket. Det senaste har gjort att jag förlorat mitt förtroende för Aleborg. |
||
Svara med citat |
2005-08-16, 12:05 | #8 | ||||
|
|||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Citat:
Aleborg är ett känt och stabilt hotell. Självklart har dom problem med sina servrar ibland men det har väl alla webbhotell någon gång. I övrigt har jag inget negativt hört.. |
||||
Svara med citat |
2005-08-16, 23:28 | #9 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
Sök på Aleborg så får du upp 2 sidor med trådar angående Aleborg.. Där borde du hitta dina svar. / Niklas.k |
||
Svara med citat |
2007-05-20, 03:33 | #10 | ||
|
|||
Nykomling
|
Aleborg är en sådan där firma som har fått goodwill eftersom många känner dem personligen, men jag kan intyga att när det verkligen gäller så kan man titta sig i stjärnorna efter support. Jag har nog aldrig någonsin varit med om någon sämre support, någonsin. Men letar man efter ett tokbilligt webbhotell med 0 % support så är Aleborg precis vad ni letar efter.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|