FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Vilken är din favorit? (1an överst) | |||
Nr.1 | 3 | 13.64% | |
Nr.2 | 2 | 9.09% | |
Nr.3 | 17 | 77.27% | |
Antal röster: 22. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-06-07, 11:56 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Har designat 3st loggor till Pinaro.com, som jag själv kommer att driva. Det ska sägas också att det kommer vara en grafik/design-sida. Skulle vilja ha feedback på dessa tre och höra först och främst vilken ni tror skulle passa bäst in på den typen av sida. Har bifogat loggorna nedan. Rösta gärna i omröstningen men jag hör gärna era tankar och åsikter om alla tre också! Tack på förhand. Mvh Christian |
|||
Svara med citat |
2010-06-07, 12:25 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det är viktigt att veta EXAKT vad du ska använda loggan till. I nuläget tycker jag att det krävs mer av dina förslag för att det ska fungera som ett starkt varumärke.
|
||
Svara med citat |
2010-06-07, 13:22 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
3'an, men fixa till i'et på den.
|
||
Svara med citat |
2010-06-07, 13:50 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Var lite oklar i mitt första inlägg. Loggan ska alltså användas till min personliga webb/grafik-byrå och sidan för min portfolio.
|
|||
Svara med citat |
2010-06-07, 16:00 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Då tror jag att du bör jobba vidare med fler förslag. Loggan är ditt ansikte utåt och just nu så behöver den slipas till. P.et är ju lite speciellt Kanske ska du behålla det men använda ett annat typsnitt till resten av ordet eller fixa till bokstäverna lite så de inte är så pinniga.
|
||
Svara med citat |
2010-06-07, 16:19 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag röstar på alternativ 3, men som någon skrev i tråden, fixa till i'et, vidare så tycker inte jag att ha med TLD'n ser vidare bra ut. Med andra ord, fixa till ett snyggare i och ta bort .com så blir det bra.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|