Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Hjälp med ett projekt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-11-20, 14:47 #1
dealen dealen är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 1
dealen dealen är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Nov 2010
Inlägg: 1
Standard Hjälp med ett projekt

Hejsan,
Jag har väldigt lite erfarenhet av Web, har exempelvis aldrig byggt en funktionell hemsida och därmed söker jag någon som kan hjälpa mig med den biten, mot ersättning.

Kort om projektet:
Funktionellt ska det likna exempelvis gruppi.se eller letsdeal.se . Hemsidan ska annonsera ett presentkort som säljs till fast pris till kunder, under förutsättning att tillräckligt många kunder köper samma presentkort. Därmed ska beloppet reserveras på kundens bankkonto och transaktionen ska enbart gå igenom då kravet på att tillräckligt många kunder köpt presentkortet
Då tidsfristen för att köpa presentkortet är slut, och under förutsättningen att minimiantalet kunder har uppnåtts, ska presentkortet automatisk skickas till kundens e-mail. Kunden skriver själv ut presentkortet, alternativt skickas ett sms och ett system bör upprättas för att undgå falsifiering.


Låter detta som något för dig, har du kunskap om CMS (wordpress har rekomenderats för detta tidigare)? Mer detaljerad information finns att lämna ut men det gör jag gärna med personer som är intresserade!

Jag nämner än en gång att jag saknar kunskap inom IT-byggandet, utveckling,design etc. men återkom gärna med frågor/feedback!
Skicka gärna websidor du varit med om tidigare.

Jag har F-skatt
dealen är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:29.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017