FAQ |
Kalender |
2007-07-10, 23:15 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej på er!
Jag letar efter någon sida där jag kan köpa text-länkar, gärna i stil med text-link-ads.com, som säljer länkar på svenska sidor. Vad finns och vad rekommenderas? Tack på förhand / d |
|||
Svara med citat |
2007-07-11, 01:59 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Kanske någon i sammanhanget som är intresserad av domänen textlänkar.se som jag har till salu...?
|
||
Svara med citat |
2007-07-11, 03:00 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
www.webadtrader.com, svensk.
|
||
Svara med citat |
2007-07-11, 15:50 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
seo-sweden, tack
men.. webadtrader känns ju tyvärr ofantligt oseriös(!) exempel: http://www.webadtrader.com/ad/116 hade hoppats på något mer i stil med TLA (eller hoppas jag på för mkt?) |
|||
Svara med citat |
2007-07-11, 16:39 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
I övrigt så finns inte så mycket tid över från min sida för Webadtrader.com men jag vet att det finns hur mycket som helst som skulle kunna göras bättre och många funktioner som fattas i dagsläget för att tjänsten skulle kunna bli smidigare att använda. Men det är ett framtida projekt just nu... |
|||
Svara med citat |
2007-07-11, 23:18 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Min rekommendation till dig vore väl att iaf göra så att du måste godkänna alla annonser eller kanske ta ut en liten summa (20 SEK?) för varje annons, då borde du kunna bli av med sådana som xsajt.com och liknande
|
|||
Svara med citat |
2007-07-13, 11:39 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är inte särskilt smart att visa vilka siter som säljer så öppet, Google letar _mycket_ aktivt efter siter som säljer länkar, så alla dina annonsörer riskerar att förlora sin länkjos!
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|