FAQ |
Kalender |
2015-01-04, 15:58 | #1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Exempel på domäner som folk blivit av med bara den senaste veckan: - Hermes.clothing - Statoiluk-gas.com - Marlbororedecig.com - Ikea-design.com - Crocshome.com - Porsches.com - Lufthansa.help - Datsun.repair - Lufthansa.website - Bulgari.wang - Morganstanleyrecruitment.com - Lillehammer2016.com - Mcaee.com - Microsoftbracelet.com - Infiniti.technology - Hugobossoutletstore.com - Total-china.com - Lottobal.nl - Legoonlineshop.net - Lancomes.net Osv...
2015-01-04, 16:24 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Ska jag ge kiss.army till Gene Simmons direkt eller?? |
|||
Svara med citat |
2015-01-04, 16:36 | #3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Gör en enkel hemsida/service som erbjuder pussogram från soldater. Då blir det ju tydligt att du inte handlat med "bad faith".
Ps. Jag har själv några domäner som nog kan tänkas "stöta på patrull" framöver. Sedan en tid kollar jag upp potentiella varumärken noggrannare.
2015-01-04, 16:36 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
Svara med citat |
2015-01-04, 17:19 | #5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
Svara med citat |
2015-01-04, 17:55 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2015-01-04, 18:13 | #7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Bara ett företag som kontaktat registrarn beträffande EN domän, men ingen ytterligare åtgärd. Ännu i varje fall.
2015-01-05, 00:35 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Krångligt det här när det kommer till Ord1 ord2 ord3 ord4 och man reggar Ord1.Ord3 i samma nisch de har trademark på, någon som har en aning om vad som är korrekt där?
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|