FAQ |
Kalender |
2007-02-11, 14:24 | #1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ett företag vid namn Strongbox har en banner här på wn, någon som känner till dessa?
2007-02-11, 15:51 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
såg detta på deras sida "Obegränsat hemsideutrymme" finns mer seriösare företag än dessa, mitt råd, välj dom inte, men det är upp till dig |
|||
Svara med citat |
2007-02-11, 16:06 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Känns som att Strongbox och ipeer som också gör reklam här är samma företag. Prissättningen på webhotellspaketen är exakt samma. Har inte hört om dom någon gång tidigare.
|
||
Svara med citat |
2007-02-11, 16:34 | #4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
De har i alla fall skaffat sig en seriös design. Men att de lovar obegränsat utrymme känns inte riktigt seriöst.
Ser ut som det är samma företag ja. |
||
Svara med citat |
2007-02-11, 17:46 | #5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Skulle inte vågat ha en sida hos sådana som erbjuder fritt diskutrymme.
Enda anledningen att dom skrivit så är ju för blåsa sina kunder som inte kan så mycket. |
||
Svara med citat |
2007-02-11, 18:03 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Men varför i hela friden godkänner webmasternetwork sånna här företag att annonsera här på wn.se, känns lite som att wn inte bryr sig om sådana här företag. det är inte heller första gången sådana här företag dycker upp här. dags för webmasternetwork att skärpa sig och inte ge dubbla budskap
|
|||
Svara med citat |
2007-02-11, 18:16 | #7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2007-02-11, 19:17 | #8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Testar att göra en beställning. Vid ett steg blir det javascriptfel så att man inte kan gå vidare. Jag går in på deras chattsupport och får beskedet att det beror på att jag valde att hoppa över domänvalet. Tydligen kan jag inte göra det för att slutföra beställningen. Jag frågar då också om affärsvillkor och hon svarar att jag får se dem senare i beställningen.
Jag testar igen att beställa och anger då domännamn, allt går då som det ska men jag får inte se några affärsvillkor att godkänna innan allting är klart. Går in på chattsupporten igen och frågar, då säger hon att de ska se över det och att de kan maila affärsvillkoren till mig imorgon. |
||
Svara med citat |
2007-02-12, 00:39 | #9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2007-02-12, 10:45 | #10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Rent tekniskt så är ju obegränsat med utrymme etc. en omöjlighet. Den annonsen följer i mina ögon inte god marknadsföringssed.
EDIT: Vilseledande marknadsföring är väl rätt benämning enligt SFS 1995:450. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|