FAQ |
Kalender |
2011-03-08, 14:23 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, någon som kan rekommedera en bra sida för att beställa ett par t-shirt med egen logga på? Behöver bara ca 10 stycken så tar ngn emot en så liten beställning? tack på förhand alla ni!!
|
||
Svara med citat |
2011-03-08, 14:28 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
spreadshirt kan du göra egna tryck till dig själv eller sälja.
lite som så här http://thehood.se/shoppen.html Senast redigerad av BarateaU den 2011-03-08 klockan 14:34 |
|||
Svara med citat |
2011-03-08, 14:37 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
De flesta tryckerier kan hjälpa dig, ett tips är att kolla med de som säljer arbets- eller profilkläder där du bor.
|
|||
Svara med citat |
2011-03-08, 15:09 | #4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
jag tycker det känns lite sådär när det kostar ca 250kr+frakt för en tshirt.
Borde finnas billigare alternativ till och med i sverige om det sköts halv/helautomatiskt tycker man. Kanske är jag som snålar men MED tryck så blir det inte super pris på spreadshirt tyvärr. Letar även jag efter tshirt tryckare för ett ganska enkelt 3färgs tryck på simpel t-shirt. enda kravet är liksom pris och att man får sin egna bild, kvalitet på t-shirt osv spelar ingen roll för mig i detta jag ska göra :P. Annars kanske man vill ha lite kvalitet osv också men för mig är bara pris och okej tryck krav. |
||
Svara med citat |
2011-03-08, 16:58 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
ja, 250 spänn per tröja är lite för mycket, nån som vet billigare alternativ?
|
||
Svara med citat |
2011-03-08, 18:03 | #6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kolla med Michael på exite.se betydligt billigare än 250kr per tröja.
|
|||
Svara med citat |
2011-03-08, 19:27 | #7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kolla med Julian på Attitude, garanterat billigare än 250 kr per tröja.
|
|||
Svara med citat |
2011-03-08, 19:32 | #8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vistaprint trycker på tshirtar där du kan ladda upp din logga.
http://www.vistaprint.se/t-shirt.asp...Events_TShirts |
||
Svara med citat |
2011-03-08, 20:07 | #9 | |||
|
||||
Medlem
|
Kolla också in Zazzle. Vet inte riktigt vad en t-shirt kostar där, men har själv tryckt upp tygkassar där och blev nöjd.
|
|||
Svara med citat |
2011-03-09, 13:58 | #10 | |||
|
||||
Medlem
|
Om man inte är så petnoga så är Vistaprint oslagbara i pris vid mindre antal. Spreadshirt som Dennis nämner ser även de ut att ha bra priser, speciellt vid låga antal, och då slipper du förhoppningsvis den cirkus som Vistaprint ofta kan bli. Om du köper 10 eller fler kan vilket reklamföretag som helst ge ett bättre pris än Spreadshirt, men möjligtvis med mer jobb från din sida, så det handlar väl lite om vart du vill lägga arbete och pengar.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|