FAQ |
Kalender |
2007-07-21, 18:17 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Har precis gått över till gratis versionen av Google Apps för drift av e-posten för en svensk domän, kombinerat med Loopias fria DNS tjänst, men så här efteråt funderar jag på om man vågar förlita sig på Google Apps till 100%.
Finns det någon som har någon erfarenhet av tjänsten ? Är deras support tillgänglig, vid behov ? Hitintills har jag dock varit supernöjd... https://www.google.com/a/ |
|||
Svara med citat |
2007-07-21, 20:36 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker mest deras allmänna villkor är skrämmande för mailtjänsterna de erbjuder.
Support hos google brukar ju mestadels vara genom forumet, vilket alltid finns någon annan trevlig skäl som svarar snabbt på, så den tror jag inte är något problem. Driftsäkerhet är de ju också väldigt bra på med övriga tjänster. |
||
Svara med citat |
2007-07-21, 22:14 | #3 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag har testat Google-apps flitigt för en utav mina sidor ett väldigt bra tag. Och det fungerar över förväntan. Allt flyter på bra, och inga driftstop än så länge.
"Du använder för närvarande 77 MB (4 %) av 2048 MB.". Tror det är lite över ett år... Kommer inte ihåg när de introducerade Google-apps.
Svara |
|
|