FAQ |
Kalender |
2005-06-12, 11:09 | #1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ser att WN har börjat använda länkenheter längst uppe i alla trådar...
Antar att den här tråden har varit lite "inspiration", hehe. Edit: Länkade till ursprungliga tråden. / Marcus |
|||
Svara med citat |
2005-06-12, 22:21 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ja, det är ju inte direkt mer reklam på WN som driver mig till att skriva informativa inlägg.
|
||
Svara med citat |
2005-06-12, 22:54 | #3 | ||
|
|||
|
För varje annons som kommer upp på WN känns forumtet mindre seriöst som webbmasterforum utan mer som ett kommersiellt forum istället.
|
||
Svara med citat |
2005-06-12, 23:05 | #4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Skulle det vara helt fritt från reklam så skulle det kännas skumt att inte betala för att vara medlem eftersom då skulle någon göra en förlust på att ha WN. //Björn |
|||
Svara med citat |
2005-06-12, 23:52 | #5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2005-06-13, 10:26 | #6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2005-06-13, 10:45 | #7 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2005-06-13, 10:51 | #8 | ||
|
|||
|
Kan nån moderator rädda den ursprungliga tråden och flytta diskussionen om wns reklamfria vara eller icke till en separat tråd? (det är i sig en intressant tråd som tidigare debatterats, feedback och domännamnsforumen som betalforum, anyone? :-)).
|
||
Svara med citat |
2005-06-13, 11:12 | #9 | ||
|
|||
|
Citat:
Min personliga åsikt är att om vi sitter och för seriösa diskutioner och försöker hålla hög nivå. Om en användare i ett inlägg postar en affiliate-länk så blir han rättad och länken ändrad. Att det ligger 10 andra affiliatelänkar på sidan som webmastern tjänar pengar på är däremot helt ok. Visst är detta webmasterns forum och han gör precis som han vill och självklart villa han tjäna pengar som alla andra, men i mina ögon tappar han (och därmed) forumet trovärdighet. Det känns inte som om forumet är så neutralt eller opartiskt utan som om webmaster bara försöker tjäna pengar. |
||
Svara med citat |
2005-06-13, 12:17 | #10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
inget är gratis här i värden, utan hosting och annat ska ju betalas.
Så i mina ögon är det ok med lite reklam här på forumet. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|