FAQ |
Kalender |
2008-10-01, 10:09 | #1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Har idag integrerat min platform med DIBS så att mina kunder skall kunna erbjuda slutkunden kortbetalningar. Kunderna gillar dock inte att behöva skaffa sig ett inlösenavtal från sin bank - de tycker steget är för stort.. Finns det fler än Payer (f.d. Pay-Read) som erbjuder sådan lösning? Jag hade gärna använt Payer men problemet är att jag inte får tag i någon säljare där, har ringt och mejlat flera gånger men de hör inte av sig tillbaka. Och sånna företag undviker man ju gärna. Tacksam för svar. Mvh Robert |
|||
Svara med citat |
2008-10-01, 10:46 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Med Certitrade går det väldigt smidigt tycker jag, och inga månadsavgifter om man inte väljer till valutastöd.
Sedan är PayPal ett alternativ, nackdelen är dock att GUIt inte finns på svenska, om man inte väljer att arbeta mot deras API. |
||
Svara med citat |
2008-10-01, 11:41 | #3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Paynova? Payson?
|
||
Svara med citat |
2008-10-01, 11:50 | #4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Certitrade blev det. De var trevliga kufar
Tackar för tipset.. |
|||
Svara med citat |
2008-10-01, 13:30 | #5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det har nämnt tidigare. Certitrade samarbetar med Euroline så din kund kommer få vänta minst 30 dagar innan utbetalning sker. Det är Euroline som ligger på pengarna och helt omöjliga att förhandla med.
|
|||
Svara med citat |
2008-10-01, 13:56 | #6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2009-02-08, 19:33 | #7 | |||
|
||||
Medlem
|
från Certitrades hemsida
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2009-02-08, 21:19 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den texten har dem använt i flera år. Det är inte Certitrade som bestämmer utan Euroline och standard är 30 dagar. Vill man ha kortare tid så hänvisas man direkt till Euroline då det är inget Certitrade kan göra.
Lycka till med det... Jag har fortfarande efter 2år samma 30 dagar... |
|||
Svara med citat |
2009-02-09, 15:26 | #9 | |||
|
||||
Medlem
|
Ok, men 30 dagar är inga problem för mig! ska bara ha något snabbt, utan en massa krabb, innan butiken vuxit till sig!
|
|||
Svara med citat |
2009-02-24, 22:26 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det var i alla fall vad personen som ringde sa till mig. Kanske är läge och kolla det om du fortfarande har 30 dagar. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|