FAQ |
Kalender |
2005-01-18, 14:33 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan,
Jag söker ett tiotal personer som är sugna på att agera testpersoner för ett nytt webbpubliceringssystem. Systemet har varit under utveckling en lång tid och är väldigt kraftfullt med funktioner som tidsstyrd publicering, inbyggd cache-motor, mallhantering, inbygga moduler m.m. Jag söker dig som driver eget företag / hemsida och som behöver en enklare plattform för att underhålla er hemsida. Du bör vara över 18 år gammal och ha grundläggande datorvana. Ersättning: I gengäld kommer jag erbjuda dig en licens av systemet som du kommer kunna använda när systemet är buggtestat och färdigt. Skicka uppgifter om: - Ert företag / hemsida (såsom inriktning / verksamhet / målgrupp) - Er nuvarnade hemsidas adress - Din yrkesroll - Din erfarenhet av webbprogrammering - Ev. erfarenhet av andra publiceringsverktyg Mer information om systemet finns på följande adress: http://site1.netflax.mine.nu Hör av er via mail / PM. / andreas |
||
Svara med citat |
2005-01-18, 19:31 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
det krävs alltså en befintlig webbsida för detta?
|
|||
Svara med citat |
2005-01-18, 19:43 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2005-01-18, 23:50 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Nej en befintlig webbsida behövs inte (om än att det går fortare att bygga upp den i systemet om man redan har en färdig på annat håll). Det går alldeles utmärkt att bygga en från grunden i systemet också. Då tillkommer ju dock själva designfasen innan man börjar med beståndsdelarna av webbplatsen i Netflax Web Studio. / andreas |
||
Svara med citat |
2005-01-19, 13:32 | #5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Intressant lösning. Påminner lite om Mambo.
|
|||
Svara med citat |
2005-01-19, 21:42 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag har fått flera intresseanmälningar men tar tacksamt emot fler. Ju fler vi är som testar, desto bättre |
||
Svara med citat |
2005-01-19, 22:56 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
När börjar test perioden? Jag kan tänka mig testa systemet! Men jag har ingen sida för tillfället!
|
||
Svara med citat |
2005-01-19, 23:26 | #8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Finns det möjlighet att köra Netflax Web Studio (serverdelen) på sin egen hårdvara?
|
||
Svara med citat |
2005-01-20, 09:57 | #9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tog bort lite inlägg.
-> 2. Har du inget konkret att tillföra tråden, var snäll skriv inte. Finns en utomordentlig funktion som heter "anmäl detta inlägg" , gör det och beskriv vad ni tycker är fel, istället för att skriva massa i trådarna som inte tillför något! Vill ni diskutera moderatorers sätt att redigera/radera/moderera föreslår jag någon annan tråd... Tills vidare... åter till ämnet |
|||
Svara med citat |
2005-01-20, 13:01 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Ja tanken är också att släppa ett paket för installation på egen server för företagets eget bruk (alltså ej för återförsäljning). På servern krävs följande:
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|