FAQ |
Kalender |
2004-08-04, 14:47 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har nu tröttnat på att inga bannerutbytes tjänster erbjuder textlänka mm.
Så jag gjorden en tjänst själv. Ge mig kritik, ros eller förslag till förbättring.. www.adon.se // robban Edit Tobbe: redigerade länken. |
||
Svara med citat |
2004-08-04, 17:44 | #2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Skulle regga en textbanner och fick följande error:
Kod:
Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/web/wse30559/lib/Database/Drivers/mysql.php on line 55 Warning: mysql_num_fields(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/web/wse30559/lib/Database/Drivers/mysql.php on line 59 Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /usr/home/web/wse30559/lib/Database/Drivers/mysql.php on line 55 |
|||
Svara med citat |
2004-08-04, 17:44 | #3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Fick exakt samma fel, fast bannern lades till korrekt iaf.
Sen när man väljer att visa annonser på sin sida så visas inte hela texten utan t.ex: "Adseek.com - Din annonsplats p..." vore bättre om hela texten visades istället för att kortas ner. En visning/ip/12h eller något kanske vore bra, nu är det rätt lätt att få credits genom att reloada sidan 1000ggr. //Björn |
|||
Svara med citat |
2004-08-04, 17:54 | #4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Den stora <h2>:an stör ut din <h1>a, det verkar vara planerat, men det är störande för läsningen att ha en större rubrik "innanför" en mindre. Dessutom för stor marginal både på ovan och undersidan av <h2>an. <-- Gäller över hela siten
adon.se/show: Texten nere vid mina banners är lite för ihopklumpad. adon.se/code: Ta bort <textarea> - de är bara störande, tona om texten isåfall om du vill markera vad det är man ska klippa och klistra. adon.se/new: Gör ett javascript eller något som döljer rutorna för det alternativ som inte är valt. När jag skapade en textlänk så vart jag tvungen att tänka till innan jag fyllde i rutorna. |
|||
Svara med citat |
2004-08-05, 18:58 | #5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Någon sorts statistiksida vore fint att ha, typ:
|
|||
Svara med citat |
2004-08-05, 21:04 | #6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
adon, är det så lyckat namn? Många adblockers stoppar direkt de länkar som innehåller ngt med ad, trots att de är fullkomligt relevanta (och inte annonser).
Har själv drabbats av just detta och fick bygga om en sajt. :angry: |
||
Svara med citat |
2004-08-05, 23:41 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
jepp, ad har blivit ett ganska smutskastat ord på sista tiden.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|