FAQ |
Kalender |
2015-02-15, 16:11 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
I lördags så slutade min viktigaste domän hos CityNetwork att fungera. Jag mailade dem direkt, runt 11-tiden men har ännu inte fått svar idag.
Vet att det var alla hjärtans dag igår och helg, men deras tider säger 10-15 på helger. Det är väldigt akut och sidan ligger nere pga detta. Fi`nns det någon från hotellet här som kan hjälpa mig |
|||
Svara med citat |
2015-02-15, 17:18 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför ringer du inte in om det är så akut?
|
||
Svara med citat |
2015-02-15, 17:24 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
Svara med citat |
2015-02-15, 19:26 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hur har den slutat funka? Glömt förnya? Server nere?
Annat fel? Webbapp/wordpress knas? |
|||
Svara med citat |
2015-02-15, 19:29 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Detta kan man nog få reda på via telefon. |
||
Svara med citat |
2015-02-15, 20:06 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Om du använder Wordpress så kan en uppdatering utav ett Wordpress plugin failat. Om man nu spekulerar vilt från vad du beskriver
|
||
Svara med citat |
2015-02-15, 21:03 | #7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Svarar namnservrarna?
Har domänen namnservrar angiva? Vad händer om du kör cns preview länk på deras subdomän? Har du testat gå runt DNS och ange i hosts filen istället? Man vill gärna göra sig säker att det är domänen som är fel och inte något annat. |
|||
Svara med citat |
2015-02-15, 21:11 | #8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Du kan PMa mig men som sagt så är telefonerna öppna både lördagar och söndagar. |
||
Svara med citat |
2015-02-16, 00:10 | #9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Supporten är så sega för mig att man får en ny person vid varje meddelande och i stället för att läsa igenom mail-historiken så frågar de samma sak om och om igen :/
|
||
Svara med citat |
2015-02-16, 01:01 | #10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om det är akut så är det väl en självklarhet att man ringer framför att skicka e-post oavsett om det gäller ett webbhotell eller något helt annat? Utanför normal kontorstid blir ju svarstiderna också aningen längre om det råkar bli lite kö. Jag har själv alltid fått relativt snabba svar från City Network även om det sällan varit något akut för min del.
Svara |
|
|