FAQ |
Kalender |
2005-04-24, 14:41 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tänkte skaffa mig en domän för att kunna visa upp mina amatörfoton.
Inte världens mest seriösa grej och det ligger absolut inga pengar i det men jag har ändå svårt att komma ut vilken domän jag ska välja, det står helt enkelt still i kontoret. Att jag heter jesper kan vara av vikt för er som orkar brainstorma lite åt mig. fotojeppe.com ? |
|||
Svara med citat |
2005-04-24, 14:45 | #2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
varför krångla till det?
dessutom, om du har med ordet foto eller liknande i namnet, så underlättar det SEO... |
||
Svara med citat |
2005-04-24, 15:12 | #3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kanske omelett.se
/Janne |
||
Svara med citat |
2005-04-24, 15:30 | #4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tycker du Jesper är helt ute och cyklar. Vill du låna min 3-hjuling?
Man har ju själv varit i din sits någon/några gånger så här ska du få en åsikt som är kvalificerad nog (heh) att posta på WN. Citat:
Men se målet med sidan att FRAMÖVER kunna få intäkter på din sida. Det kommer inte ske över en natt, inte över en vecka. Men med tiden BLIR det möjligt. Och då låter det lite bättre med t.ex. foto24.se än jespersbilder.se. Varför? Jespersbilder.se BEGRÄNSAR dig. Du begränsar möjligheterna med ditt innehåll. Tänk dig själv om Spray hade hetat JohansLankar.se, inte så jävla hot namn. Och sidan som Spray startade för många år sen är långt ifrån densamma som bedrivs idag (innehållsmässigt). Namnet har inte begränsat dem. Nu finns det självklart exempel som säger att jag har fel också, vilket jag vet ett par exempel själv (mest utländska domäner) men jag kommer inte på ett exempel där sidan har startat inom 2 år sen. Ta bort alla typer av namn som begränsar dig inom bildbranschen. Foto24.se bildgallerier.se amatorfoton.se (amatörfoton.se) Är bättre än Fotojeppe.com Jeppewebb.com Det är mina.....2 cent.. :blink: |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|