FAQ |
Kalender |
2005-02-13, 15:02 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tjena! Köpte igår domänen videokamera.se som jag tyckte var ganska bra. Sitter o funderar på vad man skulle kunna göra med den, men har fått hjärnsläpp!
Man skulle ju kunna sälja videokameror men det känns inte som jag har tid med det! Någon som har något tips? /Danne |
||
Svara med citat |
2005-02-13, 15:13 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nån slags sida där folk kan få tips och trix om hur de bäst använder sin videokamera? Test av tillbehör, redigeringsprogram etc?
Länkar till roliga videoklipp? Sälja annonsplats till företag inom videobranschen? Det finns mycket... |
||
Svara med citat |
2005-02-13, 15:18 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vill hellst att det ska vara något enkelt, har inte så mycket tid över just nu.
Vad tycker du om själva domänen? /Daniel |
||
Svara med citat |
2005-02-13, 15:21 | #4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ett tips till nästa gång är att vänta med att registrera domänen tills du vet vad du ska göra.
|
|||
Svara med citat |
2005-02-13, 15:26 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Daniel |
||
Svara med citat |
2005-02-13, 15:27 | #6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jovisst en lätt domän utan åäö som försvårar innebörden. Men det gäller att ge besökaren något så att de kommer tillbaka. Du kan inte gå ut litet och sen förvänta dig att besvikna besökare skall komma tillbaka.
Du får nog satsa lite på det, men det finns helt klart potential enligt min åsikt. |
||
Svara med citat |
2005-02-13, 15:34 | #7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tja, om du är helt clueless så kan jag ju rekommendera att du importerar följande RSS:
http://www.nyhetsportalen.se/?s=videokamer...o=1&uid=7&rss=1 och visar på sidan. Om du vill vara ännu flashigare så skapar du ett filter med flera sökord (videokamera, videokameror, digital video kamera osv). http://www.nyhetsportalen.se/fi Kanske lite länkar till bra siter, det finns flera bra bloggar som recenserar kameror. Fast som andra har sagt.. regga först, tänka sen? |
||
Svara med citat |
2005-02-13, 15:58 | #8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag vet att regga först o tänka sen inte är bra, men jag blev lite ivrig när jag såg att den var ledig.
/Daniel |
||
Svara med citat |
2005-02-13, 16:16 | #9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
Svara med citat |