FAQ |
Kalender |
2010-10-27, 19:40 | #1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej,
Jag söker en student/ungdom som kan uppdatera en blogg/magasin med artiklar. Jobbet består av: Att uppdatera en Wordpress-installation med nya artiklar inom ett specifikt ämne. Du kommer behöva göra viss "research" och hämta information och bilder. Du blir tilldelad ett eget konto så du kan uppdatera bloggen när helst du vill, dock kommer dagarna vara avtalade, typ "varannan dag" eller liknande. Varje bloggpost kommer bestå av bilder + lite text. Det är inga omfattande artiklar text-mässigt utan kanske 200 ord/artikel + bilder. Men det är viktigt att det inte är "bloggsvenska" utan mer formell "artikelsvenska". Alltså, ingen personlig blogg. Du SKA: - Ha korrekt svenska (Stavning, grammatik, ej särskriva, etc.) - Kunna skriva "artikelsvenska" - Förstå engelska bra - Kunna utföra research på nätet om nödvändigt (hitta källor etc.) - Vara ambitiös - Vara ärlig Plus i kanten om du: - Kan Wordpress-administration (Posta inlägg, lägga till bilder etc.) Du fakturerar mig genom ditt bolag eller genom ex. BolagsKraft Skicka mig något arbetsprov och vad du vill ha i ersättning per artikel/bloggpost. /Daniel |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|