FAQ |
Kalender |
2007-10-09, 01:24 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
behöver lite tips och råd.
turkar har tagit mitt konto på crystone.......... hur fixar man tillbaka sin sida? tack på förhand mvh richard |
|||
Svara med citat |
2007-10-09, 01:28 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja ta kontakt med Crystone de bör kunna återställa senaste backup om du inte tagit det själv det vill säga?
//Andreas |
|||
Svara med citat |
2007-10-09, 02:32 | #3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-10-09, 02:50 | #4 | ||||
|
|||||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
Det står även Citat:
|
||||
Svara med citat |
2007-10-09, 05:49 | #5 | |||||
|
||||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Jag använder själv Crystone och i kontrollpanelen får man ta backup själv. |
|||||
Svara med citat |
2007-10-09, 09:01 | #6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Men tjena..... Hade det inte varit lättare att lyfta luren och ringa Crystone alt. maila dom direkt istället för att starta en tråd här?
|
||
Svara med citat |
2007-10-09, 22:56 | #7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Kör du Joomla eller Mambo? Är det en defacementattack?
2007-10-10, 08:32 | #8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vi har fått två webbar sabbade som låg på crystone. Har inte orkat återställa dem än bara
Du har ingen backup på dina sidor. Backupen gäller servrarna som siterna ligger på, inte dina egna filer. (enligt crystone själva) |
||
Svara med citat |
2007-10-10, 11:39 | #9 | ||
|
|||
Read Only
|
Crystone tar backup dagligen på alla kunders hemsidor. För snabbast återställning kontaktar man vår support via telefon eller e-post. Dock så återställer vi självklart alla drabbade sidor utan att du behöver säga till.
I vårt nya system Crystone Control Panel så tar vi också backup dagligen. På det kan du som kund ta backup via kontrollpanelen precis när du vill. /Stefan, Crystone |
||
Svara med citat |
2007-10-10, 14:51 | #10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
"det får du återställa själv" och "vi kan ju inte ta backup på kundernas filer" har er support svarat mig vid två tillfällen. Har nog mailkonversationen kvar. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|