FAQ |
Kalender |
2007-07-31, 11:55 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Halloj!
Imorgon släpper vi officiellt beta 1.0 av vårt senaste projekt TuneSquare.com, men jag tänkte få lite feedback här på WN först Sidan riktar sig till musiker som saknar skivkontrakt (unsigned) och vill sprida sin musik, få kommentarer och fler/nya "fans". För besökarna är det helt gratis att ladda ner musiken och lyssna på låtarna. Detta görs möjligt av att man får se en snutt reklam varje gång man laddar ner en låt. Vi har haft kontakt med några artister runt om vi världen som börjat ladda upp sina låtar och det hela ser ut att ta sig bra. Vi skulle dock gärna vilja få lite kommentarer på design, upplägg och idéen som helhet. Visst, det finns liknande sidor, men vi har ändå försökt skapa en unik miljö och ett enklare gränssnitt. Vad tror ni? Tack på förhand! Pelle |
|||
Svara med citat |
2007-07-31, 16:40 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
P.S. Forumet skall designas, vi har inte hunnit dit ännu
|
|||
Svara med citat |
2007-07-31, 17:34 | #3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
varför kan man inte söka på reggae?
|
||
Svara med citat |
2007-07-31, 17:35 | #4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kommer inom kort att fungera även på artister och om intresse finns även på underkategorier! |
|||
Svara med citat |
2007-07-31, 23:06 | #5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Är det bara jag som tycker att knapparna var lite suddiga o svåra att se vad det står, tyckte det stod funk där det stod punk tex. Jag får väl tvätta skärmen o skaffa glasögon kanske . I övrigt en trevlig sida designmässigt.
|
|||
Svara med citat |
2007-08-01, 01:43 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Riktigt läcker design.. Orkar bara inte regga mig.
|
||
Svara med citat |
2007-08-01, 02:19 | #7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag håller med boris, riktigt läcker, men är det riktiga annonsörer som ligger där? Om inte är det nog lite tveksamt att använda deras varumärken. Är det köpta annonsplatser säger jag ett stort grattis och gläds med dig!
|
|||
Svara med citat |
2007-08-01, 16:23 | #8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Alla är inte köpta, men vi har haft kontakt med alla och fått deras godkännande
Inte jag personligen dock då jag endast sköter utvecklingen, så jag hoppas att det uppgifter jag fått är korrekta Vad anser ni om sidan i övrigt, Ajax-sökningen t.ex? Underlättar den eller bör man köra på en traditionell? |
|||
Svara med citat |
2007-08-15, 12:16 | #9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ledsen om jag bumpar förbi några trådar, men är det någon som har tips på banbrytande funktioner (läs: nyskapande) som ni kan tänka er passar på en sida som TuneSquare?
Tack på förhand! Pelle |
|||
Svara med citat |
2007-08-17, 12:38 | #10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Otroligt läcker, älskar sidan
Laddade även ner lite låtar. Rekommenderar Mama av Pokaface! http://tunesquare.com/default.asp?pg=play&s=154 |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|